1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 568  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608270236  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۵۱:۲۵
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره فيلم دفاع مقدس

تعداد فيلم‌هاي دفاع مقدس محدود است

عزيزالله حميدنژاد تعداد اندک محصولات سينمايي در حوزه دفاع مقدس را عامل اصلي به حاشيه رفتن جشنواره فيلم دفاع مقدس مي‌داند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حميدنژاد درباره برگزاري جشنواره فيلم دفاع مقدس در حاشيه جشنواره فيلم فجر گفت: "اگر ژانر دفاع مقدس تعداد قابل توجهي اثر در طول سال داشته باشد، حتما بايد جشنواره‌اي مستقل براي آن برگزار کرد. اما با وجود تعداد اندک توليدات اين ژانر برگزاري جشنواره آن در دل جشنواره فجر بهترين تصميم در اين زمينه است."
    وي در ادامه افزود: "اگر جشنواره فيلم فجر هر سال برگزار مي‌شود به اين دليل است که ما در طول سال حدود 60 تا 70 توليد سينمايي داريم. اما تعداد توليدات سينمايي دفاع مقدس به 10 اثر مي‌رسد. زماني که شرايط توليد اينگونه است، چه نيازي است که جشنواره‌اي مستقل برگزار کنيم."
    اين فيلمساز دفاع مقدس سپس تاکيد کرد: "به نظر من در صورت کم بودن تعداد توليدات سينماي جنگ حتي لزومي به اختصاص بخشي جداگانه به اين ژانر در جشنواره فجر وجود ندارد. در هر حال همه چيز به سياستگذاري مسئولان فرهنگي برمي‌گردد که با چه هدفي آن را دنبال مي‌کنند."
    حميدنژاد در پايان درباره فعاليت‌هاي اخير خود گفت: "فعلا کار خاصي در دست ندارم و مشغول مطالعه چند فيلمنامه هستم که اگر يکي نظرم را جلب کند حتما آن را مي‌سازم." فيلم‌هاي "اشک سرما" و "شکوفه‌هاي سنگي" حميدنژاد به ترتيب در بخش مسابقه جشنواره‌هاي بيست و دوم و بيست و سوم فجر به نمايش درآمدند و سپس در سينماهاي تهران اکران شدند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com