1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 436  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608270214  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۴۰:۵۷
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

"جن" سجادي ساخته نمي‌شود

منوچهر زبردست از انصراف احتمالي خود از تهيه‌کنندگي فيلم سينمايي "جن" به کارگرداني محمدعلي سجادي خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، زبردست در توضيح بيشتر اين خبر گفت: "من خرافاتي نيستم، اما گويا قرار نيست درباره مقولاتي چون روح و جن فيلم بسازم. يکبار مي‌خواستم فيلمي به نام "روح" بسازم که امکان آن ميسر نشد. پس از آن براي "جن" به کارگرداني آرش معيريان اقدام کردم که آن هم به سرانجام نرسيد و حالا هم اين فيلم به کارگرداني سجادي گويا قرار نيست ساخته شود."
    تهيه‌کننده فيلم "جن" در ادامه افزود: "در راه توليد پروژه "جن" با مشکلاتي عديده رو به رو هستيم. امروز سرمايه‌گذاري در امر فيلمسازي به سختي انجام مي‌شود و در اين شرايط نمي‌توان هر فيلمي توليد کرد. در حال حاضر مردم به فيلم‌هاي کمدي روي خوش نشان مي‌دهند و سرمايه‌گذاري در اين ژانر انجام مي‌شود. من هم قصد دارم يک فيلمنامه کمدي را به مرحله توليد برسانم."
    زبردست در توضيح بيشتر اين فيلمنامه گفت: "اين فيلمنامه کمدي را يک نويسنده جوان به نگارش درآورده که بايد روي آن کار کرد. از آنجا که تمايل ندارم حواشي خاصي پيرامون آن به وجود بيايد، دادن هر گونه اطلاعات درباره آن را به قطع شدن عوامل پروژه موکول مي‌کنم."
    از سوي ديگر سجادي نيز تصميم‌گيري درباره توليد شدن يا نشدن "جن" را به زبردست واگذار کرد و گفت: "در اين باره تهيه‌کننده تصميم مي‌گيرد. ولي بايد به اين نکته توجه داشت که در شرايط کنوني اکران و توليد شرايطي بسيار نابسامان دارد و بايد نسبت به رفع مشکلات آن فکر اساسي کرد."
    وي در خصوص فيلم تلويزيوني "ساياب" و آماده‌سازي آن نيز گفت: "صداگذاري و ميکس اين فيلم توسط مهران و مهرشاد ملکوتي در حال انجام است و کارن همايونفر نيز موسيقي متن آن را مي سازد. فکر مي کنم "ساياب" تا هفته آينده آماده پخش شود."
    سجادي تله فيلم "ساياب" را با بازي هومن سيدي و سيروس گرجستاني در مرکز سيمافيلم توليد کرده است. او فيلم‌هاي سينمايي "تردست"، "شوريده" و "مخمصه" را آماده اکران دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com