1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 489  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608270018  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۶:۵۸
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

وحشت سینماهای تهران را فرا می‌گیرد

فیلمهای سینمایی "بچه‌های ابدی" و "هدف اصلی" در کنار "اقلیما" که در ژانر وحشت تولید شده، اکران آینده سینماهای تهران را تشکیل می‌دهند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، گروه سینما استقلال با پایان اکران فیلم سینمایی "رفیق بد" جدیدترین فیلم آماده نمایش محمدمهدی عسگرپور با نام "اقلیما" را روی پرده می‌فرستد. سومین فیلم این کارگردان در ژانر وحشت تولید شده و داستان آن درباره زوجی مرفه است که زندگی آرام آنها با بستری شدن مرد از بین می رود.
    دغدغه بیماری مرد و اتفاقات عجیب و غریب بیمارستان و خانه آرامش روحی و روانی زن را به هم می ریزد. پانته آ بهرام، حسین یاری، احمد مهرانفر، شاهرخ فروتنیان و فرناز رهنما بازیگران اصلی "اقلیما" هستند. عسگرپور برای کارگردانی این اثر در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شد.
    فیلم سینمایی "هدف اصلی" به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی نیز که قرار بود با پایان اکران "در شهر خبری نیست، هست" اکران شود، به بعد از اکران فیلم "اتوبوس شب" موکول شد. این فیلم که در ژانر رزمی تولید شده در گروه سینما قدس جایگزین فیلم پوراحمد می شود.
    صلح میرزایی "هدف اصلی" را بر اساس فیلمنامه‌ای از محمد نشاط و حسن انصاریان با بازی اکبر عبدی، سیروس گرجستانی، حدیث فولادوند، پوراندخت مهیمن، جمشید شاه محمدی و ... جلو دوربین برده است. شرکت هدایت فیلم پخش این اثر را بر عهده دارد.
    در گروه سینما عصر جدید هم قرار است فیلم سینمایی "بچه‌های ابدی" ساخته پوران درخشنده اکران شود. درخشنده این فیلم را در ادامه دغدغه‌های همیشگی خود با موضوع کودکان ناتوان جسمی جلو دوربین برده است. این فیلم با بازی شهاب حسینی، الهام حمیدی، هادی مرزبان، پانته‌آ بهرام و آهو خردمند در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره بیست و پنجم فیلم فجر اکران شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com