1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 588  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608120214  ساعت مخابره خبر: ۱۸:۲۸:۵۰
    ۱۳۸۶/۰۸/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

اميرشهاب رضويان، مهدي كرم‌پور و جواد طوسي در جشنواره فيلم كوتاه تهران

جلسات نقد و بررسي فيلم‌هاي بيست و چهارمين جشنواره ملي و دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران با سخنراني سه فيلمساز و سه منتقد برجسته سينما برگزار مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي جشنواره‌ها، در بخش جنبي جشنواره دوازدهم كه در سينما فلسطين براي نقد و بررسي فيلم‌ها برگزار مي‌شود، سه فيلمساز به نام‌هاي اميرشهاب رضويان " ، " مهدي كرم پور و مجيد برزگر و سه منتقد مطرح سينما به نام‌هاي " جواد طوسي " ، " روبرت صافاريان و طهماسب صلج جو " به سخنراني مي‌پردازند.
    براساس اين گزارش اميرشهاب رضويان از فيلمسازان جوان و مطرحي است كه با فيلم سينمايي، ميناي شهر خاموش در جشنواره فيلم فجر موفق به دريافت سيمرغ شد. مهدي كرم‌پور نيز سال گذشته فيلم سينمايي " چه كسي را كشت " را در اكران داشت كه با بازتاب‌هاي گوناگوني همراه بود.
    همچنين جواد طوسي منتقد كه هم اكنون رئيس انجمن منتقدان و نويسندگان سينما است. طهماسب صلح جو و روبرت صافاريان نيز از منتقدين فعال و صاحب نام مجله فيلم و روزنامه‌هاي كثيرالاننشار هستند
    همچنين طي برنامه ريزي انجام شده در روز اول، اميرشهاب رضويان، در روز دوم جواد طوسي، در روز سوم مجيد برزگر ، در روز چهارم مهدي كرم‌پور و در روز آخر روبرت صافاريان به نقد و بررسي فيلم‌ها خواهند پرداخت. همچنين طهماسب صلح جو در تمام روزهاي برگزاري در جلسات حضور دارد.
    بيست و چهارمين جشنواره ملي و دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از 22 تا 27 آبان ماه سال جاري همزمان در 6 استان كشور (همدان، خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان، خراسان شمالي، هرمزگان، خراسان رضوي) در تهران برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com