1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 502  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608010207  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۹:۳۲
    ۱۳۸۶/۰۸/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

کاظمي:

اميدوارم مردم با «مصاحبه» ارتباط برقرار کنند

کارگردان فيلم سينمايي "مصاحبه" آن را اثري کمدي با مضمون اجتماعي دانست که اگر مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، فيلمي تاثيرگذار خواهد بود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، بهرام کاظمي درباره روند توليد فيلم سينمايي "مصاحبه" گفت: پس از اينکه سيامک مهماندوست تدوين فيلم را به پايان رساند، با محمود موسوي‌نژاد براي صداگذاري به توافق رسيديم که اين مرحله تا چند روز ديگر به پايان خواهد رسيد. در حال حاضر با چند آهنگساز مطرح وارد مذاکره شده‌ام تا پس از توافق نهايي از هفته آينده موسيقي متن فيلم ساخته شود.
    وي در ادامه افزود: سعي ما اين است که "مصاحبه" را هر چه زودتر آماده نمايش کنيم و هيچ اصراري براي حضور آن در جشنواره فيلم فجر نداريم. اگر هم موقعيت مناسب براي اکران پيش بيايد، حتما فيلم را قبل از جشنواره نمايش خواهيم داد.
    اين کارگردان درباره ميزان استقبال مخاطب از فيلم "مصاحبه" و احتمال موفقيت آن در گيشه تصريح کرد: به نظرم اين فيلم قابليت جذب مخاطب را دارد. ماجراها و اتفاقاتي که براي دو شخصيت اصلي فيلم رخ مي‌دهد تلخ است، ولي واکنش آنها باعث خنده مي‌شود. در واقع ما سعي کرده‌ايم مسائل اجتماعي را در قالب و بياني طنز نقد کنيم. اگر مخاطب با اتفاقات فيلم ارتباط برقرار کند يقينا "مصاحبه" موفق و تاثيرگذار مي‌شود.
    کاظمي در پايان گفت: با توجه به مضمون کمدي اجتماعي فيلم، هنگام گزينش و انتخاب بازيگران سعي کرديم از بازيگران کم‌سابقه موفق در فيلم‌هاي کمدي استفاده کنيم. در واقع قصد ما اين بود که با افزايش بار طنز و کمدي فيلم، مضمون اجتماعي آن را بهتر کنيم.
    "مصاحبه" داستان زن و شوهري را روايت مي کند که براي استخدام در يک شرکت از شمال کشور عازم تهران مي‌شوند. آنها نيمه شب در هوايي باراني به تهران مي‌رسند و جايي براي اسکان پيدا نمي‌کنند. مشکلات فراواني براي آنها پيش مي‌آيد که تصورشان را درباره پايتخت به کلي دچار تغيير مي‌کند.
    کاظمي "مصاحبه" را بر اساس فيلمنامه فرتاش مدرسي ساخته و در آن رامبد جوان، ماهايا پطروسيان، محمد شيري، سعيد پيردوست، امير نوري و ... بازي کرده اند. ديگر عوامل فيلم عبارتند از حسين ملکي: مدير فيلمبرداري، فرامرز بادرامپور: طراح صحنه و لباس، سعيد صالحيان: طراح چهره‌پرداز ي، محمد کتيرايي: صدابردار، عباس شوقي: جلوه‌هاي ويژه و بهروز رشاد: مجري طرح، مدير توليد و تهيه‌کننده.
    آخرين فيلم سينمايي بهرام کاظمي "عروس فراري" بود که دو سال پيش با بازي امين حيايي و الناز شاکردوست به نمايش درآمد. از اين کارگردان فيلم تلويزيوني "خواب‌زده" به تازگي از شبکه دو سيما پخش شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com