1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 823  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608010204  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۸:۱۲
    ۱۳۸۶/۰۸/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

سيف اله داد « فرزند صبح » را تدوين مي کند

بهروز افخمي از آغاز تدوين نهايي فيلم سينمايي "فرزند صبح" توسط سيف‌اله داد طي دو هفته آينده خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، افخمي در توضيح بيشتر اين خبر گفت: تدوين فيلم "فرزند صبح" در مرحله راف کات توسط خودم انجام شده و با صحبت‌هايي که با سيف‌اله داد انجام داده‌ام، قرار است وي تدوين نهايي فيلم را به عهده بگيرد.
    وي درباره انتخاب داد براي تدوين "فرزند صبح" گفت: وي پيش از اين ابراز علاقه کرده بود فعاليتي در رابطه با زندگي حضرت امام (ره) انجام دهد. وقتي من پيشنهاد اين کار را به او دادم مورد استقبال وي قرار گرفت و با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده قرار است داد تدوين فيلم را از دو هفته ديگر شروع کند.
    افخمي سپس از ساخت موسيقي اين فيلم توسط يک آهنگساز معروف بين المللي خبر داد و گفت: تصميم بر اين است که يک موسيقيدان مطرح و محبوب بين‌المللي موسيقي متن "فرزند صبح" را بسازد. در حال حاضر سرگرم مذاکره با او هستم که در صورت عقد قرارداد نام او را اعلام خواهيم کرد.
    کارگردان فيلم سينمايي "فرزند صبح" درباره ديگر مراحل فني فيلم توضيحاتي ارائه داد و خاطرنشان ساخت: صداگذاري فيلم قرار است توسط پرويز آبنار انجام شود و سپس براي دالبي کردن سيستم صدا فيلم را به فرانسه مي فرستيم.
    افخمي در پايان از حضور اين فيلم در جشنواره فجر امسال خبر داد و گفت: ما تا آغاز برگزاري جشنواره فيلم فجر سه ماه فرصت داريم. در صورتي که پروژه در ادامه مسير خود با مشکلات مالي رو به رو نشود قطعا اين فيلم به جشنواره فجر خواهد رسيد.
    سکانس نهايي فيلم سينمايي "فرزند صبح" که مربوط به صحنه رحلت امام (ره) در بيمارستان قلب جماران است، صبح امروز در دکور اين بيمارستان در عروج فيلم جلو دوربين رفت که گزارش پشت صحنه اين سکانس فردا منتشر خواهد شد.
    فيلم سينمايي "فرزند صبح" روايتگر زندگي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) در دوران کودکي و نوجواني است. در اين فيلم آرمان ايرانپور، هادي حيدري و عبدالرضا اکبري به ترتيب در نقش کودکي، جواني و ميانسالي حضرت امام (ره) ظاهر شده اند.
    هديه تهراني، آتيلا پسياني، محمدرضا شريفي نيا، اليکا عبدالرزاقي و ... ديگر بازيگران اين فيلم هستند که به تهيه‌کنندگي محمدرضا شرف‌الدين توليد مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com