1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 792  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607290210  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۲:۵۷
    ۱۳۸۶/۰۷/۲۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

غلامرضا موسوي اعلام كرد:

استفاده از اماكن عمومي و خدمات شهري براي فيلمسازي رايگان شد

استفاده از كليه اماكن و خدمات شهرداري تهران براي توليد فيلم‌هاي سينمايي رايگان شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي اتحاديه تهيه‌كنندگان، سيدغلامرضا موسوي دبير شوراي توليد اتحاديه تهيه‌كنندگان و توزيع فيلم سينماي ايران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در پي ديدار گروهي از اعضاي شوراي مركزي و شوراي توليد با احمد مسجدجامعي رئيس كميسيون فرهنگي شورا شهر تهران برخي از مشكلات كنوني سينماي ايران به اطلاع ايشان رسيد. ايشان ضمن تأكيد بر مساعدت شوراي شهر تهران در جهت حل و فصل مشكلات نخستين اقدام را در جهت حل آنچه به شهرداري تهران مربوط مي‌شد، برداشتند.
    موسوي افزود: در ديدار با مسجد جامعي عنوان شد كه يكي از مشكلات عمده سينماگران كشور اجازه اخذ مجوز و پرداخت هزينه‌هاي غيراصولي به شهرداري تهران است. آن هم در شرايطي كه شهرداري تهران با توجه به نگاه محمدباقر قاليباف به هنر به خصوص سينما گرايشي كاملا فرهنگي دارد همچون شهرهاي بزرگ دنيا كمك به ارتقا كيفي و كمي هنر و به خصوص سينماي ايران را سرلوحه فعاليت‌هاي خويش قرار داده است، ضمن اينكه آنچه به عنوان هزينه‌هاي دريافت مي‌شود هيچگونه تأثيري بر درآمد شهرداري ندارد.
    خوشبختانه احمد مسجد جامعي باتوجه به اشرافي كه به مسائل مختلف فرهنگي و سينمايي كشور داشتند موضوع را مورد توجه قرار دادند و نامه شوراي توليد اتحاديه به شهردار تهران ارجاع شد محمدباقر قاليباف نيز باتوجه به نگاه مثبت خود به سينماي ايران در جهت حل مشكل به معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران دستور اقدام لازم را صادر كرد.
    احمد نوريان معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران نيز طي نامه‌اي به دكتر كرباسيان معاون خدمات شهري شهرداري تهران دستور شهردار تهران را براي اجرا ابلاغ كرد.
    بر اساس اين دستور از كليه اماكن شهرداري تهران و اماكن زير مجموعه شهرداري مانند بوستان‌ها، آتش نشاني و امثال آن وجهي دريافت نخواهد شد.
    موسوي افزود: شوراي توليد طي نامه‌اي به آقاي مسجد جامعي رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران، محمدباقر قاليباف شهردار تهران معاونين و مجيد جوزاني مشاور معاونت و مديركل اداره كل فرهنگي از اين اقدام به موقع قدرداني و تشكر كرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com