1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 467  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607020219  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۷:۴۲
    ۱۳۸۶/۰۷/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

30 مهر؛ آخرين مهلت مسابقه 135ثانيه‌اي جشنواره‌ «‌كوثر‌»

مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه 135 ثانيه‌اي سومين جشنواره فيلم «كوثر»، 30 مهر ماه سال‌جاري اعلام شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از كميته اطلاع رساني سومين جشنواره فيلم «كوثر» با اعلام اين خبر، افزود: حداكثر زمان براي فيلم‌هاي متقاضي شركت در اين بخش تعيين شده است و تمام فيلم‌هاي داستاني و مستند كه به موضوع «جايگاه زن» پرداخته،‌مي‌توانند در اين بخش شركت نمايند.
    فيلم‌هايي كه زمان آنها از 135 ثانيه بيشتر باشد، از اين بخش خارج شده، در صورتي‌كه با شرايط بخش مسابقه فيلم‌هاي كوتاه منطبق باشد، در آن بخش مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.
كميته اطلاع رساني جشنواره همچنين با اعلام اين مطلب كه بخش 135 ثانيه‌اي با نام «اسوه زنان عالم، فاطمه(س)» ‌برگزار مي‌شود، يادآور شد: هدف از پيش‌بيني اين بخش در جشنواره «كوثر» معرفي جايگاه والاي زن مسلمان و ارائه الگوهاي اسلامي از شخصيت زن در جامعه است و شركت همه فيلمسازان، تهيه‌كنندگان، نهادها و سازمان‌هاي دولتي در اين مسابقه بلامانع است.
    بنابر اعلام اين كميته، مسابقه فيلم‌هاي 135 ثانيه‌اي با موضوعاتي چون: نقش زنان در تحكيم مباني خانواده در جايگاه همسر و مادر، نقش بانوان درجامعه و بالندگي در عرصه‌هاي علمي، فرهنگي ،سياسي و اقتصادي، تاثير بانوان در پيروزي و حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و عرصه‌هاي دفاع مقدس، جايگاه رفيع و عزت بخش حقوق زن در اسلام و نقش حجاب و عفاف در سالم سازي جامعه طراحي و پي‌ريزي شده است.
اين كميته تصريح كرد: فيلمسازان مي‌توانند آثارشان را به نشاني دبيرخانه واقع در تهران - خيابان بهار شمالي - نبش خيابان شهيد كارگر- جنب بانك تجارت - شماره 203- واحد يك ارسال نمايند.
    گفتني است سومين جشنواره سراسري فيلم كوثر به همت ستاد آيه‌هاي ايثار و تلاش، معاونت امور سينمايي و سمعي بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و استانداري خراسان رضوي،‌ آذر ماه سال‌جاري مشهد برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com