1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 457  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606270204  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۰۲:۵۵
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

فروش هفتگي فيلم‌ها

«شجاع» پرفروشترين فيلم آمريکا شد

تريلر «شجاع» با بازي جودي فاستر در نقش زني جوياي انتقام با 14 ميليون دلار فروش رده نخست جدول فروش اين هفته بازار آمريکاي شمالي را از آن خود کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، هاليوود ريپورتر اعلام کرد فاستر در اين فيلم درجه R به کارگرداني نيل جردن نقش يک مجري تلويزيوني را دارد که پس از آسيب ديدن در حمله‌اي وحشيانه، در پي انتقام است.
    وسترن «يوما» با بازي راسل کرو و کريستين بيل در هفته دوم نمايش با از دست دادن 35 درصد تماشاگران خود 2/9 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 6/28 ميليون دلار رساند. کمدي درجه PG-13 «آقاي وودکاک» با بازي بيلي باب تورنتن نيز در هفته نخست اکران حدود 1/9 ميليون دلار فروش داشت و سومين فيلم پرفروش هفته شد. تورنتن در اين فيلم نقش يک معلم سختگير ژيمناستيک را بازي مي‌کند و سوزان ساراندن و شان ويليام اسکات ديگر بازيگران آن هستند.
    فانتزي اکشن «جنگ‌هاي اژدهايي» به کارگرداني شيم هيونگ ـ رائه و ديگر فيلم تازه به نمايش درآمده اين هفته، با 4/5 ميليون دلار رده چهارم را از آن خود کرد. اين فيلم با بازي جيسن بر، آماندا بروکس و رابرت فورستر‌ درباره دو ارتش به رهبري اژدهاست که نبرد بين خود را به لس آنجلس مي‌کشانند. کمدي تين ايجري «سوپربد» نيز در چهارمين هفته نمايش در جايگاه پنجم جدول قرار گرفت. فيلم اين هفته 2/5 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 3/111 ميليون دلار رساند.
    رده ششم جدول از آن «هالووين»، بازسازي راب زامبي از فيلم کلاسيک جان کارپنتر شد که با پنج ميليون دلار فروش طي هفته جاري، مجموع فروش خود را در سه هفته به 51 ميليون دلار رساند. اکشن ماجرايي «اولتيماتوم بورن» اين هفته چهار ميليون دلار فروش داشت و در رده هفتم قرار گرفت.
    ماجراي جديد بورن در هفت هفته 216 ميليون دلار فروش داشته است. کمدي «توپ‌هاي خشم» با 33/3 ميليون دلار رده هشتم را از آن خود کرد و «ساعت شلوغي 3» با بازي جکي چان و کريس تاکر هم 32/3 ميليون دلار فروخت و در جايگاه نهم قرار گرفت. فيلم دهم جدول کمدي «تعطيلات مستربين» است که اين هفته 6/2 ميليون دلار فروش داشت.
    «قول‌هاي شرقي» ديويد کراننبرگ، «سرتاسر جهان» جولي تيمور، «در دره الله» پل هاگيس، «ابريشم» فرانسوا ژيرار و «مهماني شکار» ريچارد شپارد از ديگر فيلم‌هاي هستند که از اين هفته در سينماهاي آمريکا اکران شده‌اند. فيلم کراننبرگ که دو روز پيش جايزه اصلي جشنواره فيلم تورنتو را برد، در تنها 15 سينما به فروش خيره کننده حدود 553 هزار دلار دست يافت. اين فيلم تريلر با بازي ويگو مورتنسن در نقش يک گانگستر روسي از جمعه اين هفته در 1350 سينما نمايش داده مي شود.
    «سرتاسر جهان» جولي تيمور نيز در 23 سينما حدود 685 هزار دلار فروخت. فروش «در دره الله» پل هاگيس اولين فيلم از مجموعه فيلم‌هايي که اخيرا درباره جنگ عراق ساخته شده‌اند، در 9 سينما تقريبا 150 هزار دلار بود. مجموع فروش 10 فيلم برتر اين هفته حدود هشت درصد بيشتر از موعد مشابه در سال گذشته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com