1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 403  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605280213  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۱۲:۵۶
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

«محمد آفريده» خبر داد:

جشنواره امام رضا(ع) را مركز گسترش سينماي مستند برگزار مي‌كند

مديرعامل مركز گسترش سينماي مستند و تجربي گفت: مسئوليت برپايي جشنواره امام رضا(ع) به اين مركز واگذار شده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سينماي ايران، در پي برعهده گرفتن مسئوليت برپايي جشنواره امام رضا(ع) توسط مركز گسترش سينماي مستند و تجربي ، محمد آفريده از جريان سازي فرهنگي گسترده در اين خصوص پيش ازبرپايي آن خبر داد.
    مديرعامل مركز گسترش سينماي مستند و تجربي اظهار داشت:مسئوليت جشنواره امام رضا(ع) را بر عهده گرفتيم اما با اين انديشه كه براي هرچه بهتر برگزار كردن آن و درخور توجه بودنش، بستري ايجاد كنيم تا در آن توليد محصولات فرهنگي اهميت ويژه داشته باشد.
وي در ادامه اظهار داشت:ساز وكار جشنواره فيلم رضوي توليد سي تا چهل فيلم مستند و انيميشن ،حمايت از دوفيلم بلند سينمايي و توليد دو فيلم ويدئويي با موضوع امام رضا است.به انجام رساندن اين امور، فعاليتي است كه در واقع فضاي كار را براي جشنواره آماده مي‌كند.
    آفريده در مورد جزييات چگونگي برپايي جشنواره فيلم رضوي توضيح داد:طي توافقاتي كه با استاندار خراسان رضوي به انجام رسيد قرار شد بودجه‌اي براي توليد فيلم هاي مرتبط با امام رضا از طرف مجموعه اداره ارشاد خراسان رضوي و معاونت سينمايي در نظر گرفته شده و بودجه‌اي نيز براي برگزاري جشنواره اختصاص يافت.
    وي ادامه داد: در حال حاضر منتظر امضاي اين توافقنامه از سوي معاونت سينمايي هستيم. بعد از آن كار را شروع مي كنيم و تا زماني كه جريان توليد بامضامين فاخر را به انجام نرسانيم جشنواره‌اي راه نمي‌اندازيم.
مديرعامل مركز گسترش سينماي مستند و تجربي همچنين گفت:توسط اين جريان تمامي نهادها و ارگان هاي مربوطه و همچنين فيلمسازان و هنرمندان عرصه سينما را با گوهري به نام امام رضا و توليد در اين راستا درگير مي كنيم تا با دستاني پر به برگزاري جشنواره رضوي برويم.
    وي اضافه كرد: معمولا جشنواره ها خودشان را به شرايط عادي سازمان ها متصل مي كنند درحاليكه عقبه فرهنگي مولد خوبي براي چنين برنامه هايي است.
    گفتني است وظايف و مسئوليت هاي اجرايي امر توليدات و برپايي جشنواره برعهده مركز سينماي مستد و تجربي به همراه اداره ارشاد خراسان رضوي خواهد بود.
    گفتني است مدير عامل سازمان فرهنگي ـ تفريحي شهرداري مشهد پيش ازاين گفته بود : از اين پس مركز گسترش سينماي تجربي به جاي شهرداري عهده‌دار برگزاري اين جشنواره است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com