1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 443  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605230218  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۴۴:۲۴
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

يك نشريه معتبر از سيطره مالي صهيونيست‌ها برصنعت فيلم آمريكا پرده برداشت

مجله «تايم» چاپ آمريكا در گزارشي از سرمايه‌گذاري عظيم و تغذيه مالي هاليوود و برخي فيلمسازان آمريكايي توسط صهيونيست‌ها در قالب تاسيس بانك مركزي در صنعت فيلمسازي آمريكا پرده برداشت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از پايگاه سينماي ايران، در گزارش تايم آمده است: حقيقت چيز ديگري است چون ساخته‌هاي هاليوود در اين ايام موجب شده تا موضوع‌هايي همچون مذهب، نژاد، مليت و حتي جنسيت تبديل به ابزاري براي كنترل انسان‌ها و اعمال قدرت شوند.
    صاحبان هاليوود درتلاشند تا تنها با به‌تصوير كشيدن حقايق براساس خواسته و ذائقه خود ذهن مخاطبانشان را از تئوري‌ها و تفكرات توليدي خود پر كنند و به مرور همه آنان را زير سلطه خود دربياورند.
    فاش شدن برخي حقايق پشت پرده در هاليوود نشان مي‌دهد كه صهيونيست‌ها از مدت‌ها پيش با تاسيس بانك مركزي در هاليوود اقدام تغذيه مالي فيلمسازان و كارگردانان سينماي آمريكا براي پيشبرد اهداف خود كرده‌اند.
    برخي براين اعتقادند كه صهيونيست‌ها با سرمايه‌گذاري‌هاي كلان سفارش ساخت فيلم‌هايي را داده‌اند كه در آنها با نژادپرستي مبارزه شده اما در واقع همه اين اقدامات براي از بين بردن خلوص نژادي بوده است!.
اينك اين پرسش به ميان مي‌آيد كه هدف سرمايه‌داران و صاحبان اصلي هاليوود از اين كار چيست؟
    آيا در دنيايي كه قرار است ديگر حرفي از رنگ پوست‌ها و تفاوت ميان جنس انسان‌ها براي برخورداري ار حقوق برابر وجود نداشته باشد، چنين سياستي به معني به راه افتادن جنگي سرد و جهاني نيست؟
    گزارش تايم ادامه داد: آيا اين درست است كه قدرت هاليوود در دستان كساني باشد كه به‌جاي ترويج فرهنگ و انديشه درست براي زندگي، سعي در ايجاد زيربناهايي كنند كه تنها تيشه به ريشه جهان و بشر مي‌زند؟
    اين مجله افزوده است: اصلاح نژاد يا ادغام نژاد؟ اين‌ها موضوع‌هايي است كه با استفاده از صنعت سينما تنها موجب آشفته شدن جوامع مختلف شده و فضا را براي جولان سياست مداراني كه پشت پرده با يكديگر لابي مي‌كنند، فراهم مي‌كند.
    انتخاب موضوع هاي جعلي و موهن و توليد فيلم با استفاده از اين مضامين بر عليه كشورها و ملت هاي مستقل نظير فيلم هاي 300و «پرسپوليس» نشانگر استيلاي صهيونيست‌ها بر صنعت فيلم جهاني بويژه غرب است.
    تدارك هجمه فرهنگي از طريق سينما و وارونه جلوه دادن حقايق تاريخي كدر نشان دادن فرهنگ غني كشورها و ملت‌هاي با فرهنگ جهان نظير ايران از برنامه‌هايي است كه صهيونيست در دستور كار هاليوود به عنوان سمبل سينماي سرگرمي جهان گنجاندند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com