1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 442  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605230215  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۴۰:۲۴
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

ناتو فرهنگي

هاليوود «جاسوس بازي و فرار از تهران» را مي‌سازد

شركت توليد فيلم «جورج كلوني»، ساخت يك فيلم سينمايي در مورد خروج شش جاسوس آمريكايي در ايران با نام «فرار از تهران» را در دستور كار خود قرار داده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از آسوشيتدپرس، اين اثر سينمايي كه توليد آن به تاييد رسيده است، بر اساس يك داستان ساختگي ساخته مي‌شود كه در آن ده‌ها مامور سازمان جاسوي سيا در تهران به حال خود رها شده و تنها شش نفر از موفق به فرار مي‌شوند.
    استن روزنفيلد، سخنگوي شركت توليد فيلم جورج كلوني با نام «اسموك هاوس پروداكشن» (         Smoke House productions?) اعلام كرد كه اين فيلم توسط خود جورج كلوني كارگرداني مي‌شود و حضور او به عنوان يك بازيگر نيز در آن قطعي است.
    كاخ سفيد در سال‌هاي گذشته همواره با ايجاد ارتباط ارگانيك با هاليوود از قدرت رسانه‌اي صنعت سينماي آمريكا در جهت اهداف سياسي خود بهره برده است .
    اين گزارش تاكيد كرده است كه هم اكنون يكي از ماموران قديمي سيا به عنوان رابط اين مجموعه با هاليوود به شكل رسمي معرفي شده است و مشغول فعاليت و رايزني با هنرمندان است .
    متن فيلمنامه «فرار از تهران» براساس داستاني كه در مجله ويرد (Wired magazine) در ماه آوريل منتشر شد تنظيم شده است.
    اين متن در مورد فرار يك مهندس جاسوس از تهران توسط يكي از ماموران بازنشسته سيا به نام آنتونيو مندس است.
    مندس به هرالد ميل گفت: او حاضر است براي تقسيم حقوق معنوي اين داستان با مجله ويرد گفت و گو كند.
    مندس در سال 1997 به عنوان يكي از 50 جاسوس برتر آمريكا از سوي كاخ سفيد مورد تقدير قرار گفت.
    او مسئول فرار 6جاسوس آمريكايي در زمان تسخير لانه جاسوي از تهران بود، اين افراد در آن زمان در خانه يكي از مسئولان رسمي سفارت كانادا در تهران مخفي شده بودند.
    مندس طرح فرار آنان از تهران را به عنوان كارمندان استوديو 6 كانادا كه يك استوديوي جعلي بود ارايه كرد و براي موفقيت نقشه خود از تمام روابط سيا با هنرمندان هاليوود استفاده كرد و حتي اقدام به خريد صفحات كامل تبليغي در مجله‌هاي ورايتي و هاليوود ريپورتر براي ايجاد پوشش كامل عمليات خود كرد .
    مندس در اين عمليات براي خود يك هويت جعلي به عنوان يك كارگردان ايرلندي به نام كوين كوستا هركينس ساخت و به تهران آمد و مدارك لازم براي اختفاي هويت واقعي و ايجاد هويت جعلي ماموران سيا را همراه آورد و موفق شد در  28 ژانويه 1980 اين افراد را از تهران فراري دهد .
    جزئيات اين عمليات تا سال 1997بر همگان پوشيده بود هر چند كه داستان‌هاي خيالي بسياري با نظارت سيا از اين واقعه نوشته و بيان شد.
    انتخاب موضوع‌هاي جعلي و موهن و توليد فيلم با استفاده از اين مضامين عليه كشورها و ملت‌هاي مستقل نظير فيلم‌هاي «300» و «پرسپوليس» نشانگر استيلاي صهيونيست‌ها بر صنعت فيلم جهاني به ويژه فيلم‌هاي هاليوودي است.
    تدارك هجمه فرهنگي از طريق سينما و وارونه جلوه دادن حقايق تاريخي و كدر نشان دادن فضاي فرهنگي و غني كشورها و ملت‌هاي با فرهنگ جهان نظير ايران از برنامه‌هايي است كه صهيونيست‌ها در دستور كار هاليوود به عنوان سمبل سينماي سرگرمي جهان، گنجانده اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com