1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 485  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605160209  ساعت مخابره خبر: ۱۸:۳۱:۰۲
    ۱۳۸۶/۰۵/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

«مت دمون» بهترين و «راسل كرو» بدترين‌هاي گيشه هاليوود

براساس تحقيقات جديد هاليوود، «مت دمون» به عنوان پرمنفعت‌ترين و «راسل كرو» به عنوان ناموفق‌ترين بازيگر گيشه شناخته شده‌اند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، مجله فوربس با استناد به اين تحقيق كه اخيرا در سطح گيشه هاليوود انجام شده است، فهرستي از موفق‌ترين‌ و ناموفق‌ترين‌هاي اين گيشه را بروي سايت خود منتشر كرد.
    «مت دمون» بازيگر فيلم «برون» در حاليكه دو برابر بيش از بازيگران مشهوري چون «تام هنكس» و «تام كروز» كه جزء پردآمدرترين‌هاي هاليوودند درآمدزاست، در صدر اين فهرست قرار گرفته است.
    براساس محاسبه مجله فوربس «دمون» به ازاي هر دلاري كه به عنوان دستمزد دريافت مي نمايد، در گيشه 34 دلار فروش دارد، آنچنانكه آخرين فيلم اكران شده او با نام «برتري برون»، طي تعطيلات هفته گذشته، تنها در آمريكا، بيش از 70 ميليون و 200 هزار دلار فروش كرده است.
    مجله فوربس منتشر كرد: و اما كرو بازيگري كه دو بار پشت سر هم برنده اسكار شده و يكي از بازيگران جنجال‌برانگيز است در انتهاي اين فهرست قرار گرفته و به نظر مي‌رسد كه سرمايه گذاري بروي اين بازيگر از لحاظ تجاري چندان به صرفه نيست.
    اين مجله در ادامه مي‌افزايد: كرو به ازاي هر دلار دستمزدي كه مي گيرد تنها 6 دلار درآمدزايي دارد.
    اين مجله آمريكايي كه نام 22 بازيگر هاليوودي را در فهرست خود ذكر كرده است، «نيكول كيدمن» را از جمله بازيگران موفق گيشه ناميده و اعلام كرد كه اين بازيگر استراليايي تبار هاليوود به ازاي هر دلار دستمزد، 9 دلار درآمدزايي دارد.
    در اين فهرست همچنين «برد پيت» با 28 دلار درآمد در برابر يك دلار دستمزد در مقام دوم، «وينس واگن»، بازيگر دزدان درياي كارائيب با 24 دلار درآمدزايي در برابر 1 دلار دستمزد در مقام سوم، «جنيفر انيستون» با 20 دلار درآمد در ازاي يك دلار دستمزد، در رده پنجم، «آنجلينا جولي» با 17 دلار درآمد در ازاي يك دلار دستمزد در رده ششم و بازيگراني چون «تام هنكس» با 14 دلار درآمد، «تام كروز» با 13 دلار درآمد، «ويل اسميت»، با 12 دلار درآمد، «آدام سندلر» با 10 دلا درآمد، «ويل فرل» و «جيم كري»، هركدام با 9 دلار درآمد به ترتيب در رده‌هاي پايين‌تر اين جدول قرار گرفته‌اند.
    ميزان درآمد و دستمزد هر بازيگر، براساس ميانگين سه فيلم آخر اين بازيگران محاسبه شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com