1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 432  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605130202  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۶:۳۹
    ۱۳۸۶/۰۵/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«سنتوري» غيرقابل نمايش است

مخالف اكران اين فيلم در جشنواره فيلم فجر بودم

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي سرانجام صراحتاً اعلام كرد كه فيلم «سنتوري» غيرقابل نمايش است تا علاقه مندان به مهرجويي و اين فيلم قيد تماشاي «سنتوري» روي پرده سينما را بزنند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محمدحسين صفارهرندي روز چهارشنبه هفته گذشته در حاشيه بازديد از يكي از روزنامه ها در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران كه سرنوشت فيلم «سنتوري» را از وزير ارشاد جويا شده بود خيلي صريح و شفاف نظر خود را درباره توقيف اين فيلم اعلام كرد. صفارهرندي گفت: فيلم «سنتوري» در حال حاضر قابليت نمايش ندارد و تغييراتي هم كه در آن اعمال شده مناسب نبوده است.
    وزير ارشاد در توضيح توقيف اينكه چرا فيلمي كه پروانه ساخت گرفته، در جشنواره شركت كرده و پس از دريافت پروانه نمايش در نوبت اكران قرار گرفته؛ گفت: فيلمنامه «سنتوري» سال 81 با نامي ديگر به معاونت سينمايي ارائه شد اما به دليل مشكلاتي كه داشت نتوانست مجوز ساخت دريافت كند. اما حالا كه فيلم ساخته شده، قابليت نمايش عمومي ندارد. زيرا برخي معتقدند فيلم با فيلمنامه اي كه مجوز گرفته متفاوت است. البته نمايش فيلمهايي كه قابليت اكران عمومي ندارند در جشنواره فيلم فجر، يادگار سالهاي قبل است كه من با آن مخالف هستم.
    وي تصريح كرد: نمايش «سنتوري» در جشنواره دليلي براي نمايش عمومي آن نيست و معتقدم فيلمي كه قابليت اكران عمومي ندارد نبايد در جشنواره هم نمايش داده شود.
    روز گذشته در تماسي كه با پرويز كرمي مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي داشتيم، او صحبت هاي صفارهرندي كه روز پنجشنبه در آن روزنامه منتشر شده بود را تأييد كرد.
    اين در حالي است كه بعد از به تعويق افتادن اكران «سنتوري» در هفته گذشته صحبت هايي مبني بر اصلاح فيلم و نمايش آن در برنامه عيد فطر مطرح شده بود كه با اين حساب پرونده اكران «سنتوري» بسته مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com