1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 518  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۴/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138604200206  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۷:۳۹
    ۱۳۸۶/۰۴/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

سجادي «ساياب» را مي‌سازد

محمدعلي سجادي به زودي ساخت تازه‌ترين فيلم خود را با عنوان «ساياب» آغاز مي‌کند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، سجادي گفت: به تازگي پيش توليد اين فيلم را در شرکت سينمايي سنادل شروع کرده و مشغول مذاکره با عوامل جلو و پشت دوربين هستم. کار انتخاب عوامل تا اواسط هفته آينده به پايان مي رسد، ولي تاکنون حضور هيچکس در اين پروژه قطعي نشده است. «ساياب» مخفف سايه و آب است که آن را در قالب تله فيلم توليد مي کنم.
    وي که در حال حاضر فيلم هاي سينمايي «تردست»، «شوريده» و «مخمصه» را آماده اکران دارد، درباره زمان اکران «مخمصه» گفت: پروانه نمايش فيلم صادر شده و قرار بود آن را در ايام تابستان اکران کنيم. اما سرمايه گذاران ترجيح دادند براي جلوگيري از قاچاق فيلم، اکران آن را به زمان ديگري موکول کنند.
    سجادي در پاسخ به اين سئوال که تا چه ميزان به استقبال مردم از «مخمصه» اميدوار است، گفت: من کلا آدم اميدواري هستم، ولي بايد واقعيت جامعه را پذيرفت. شايد زماني که فيلم اکران شد شرايط به گونه اي باشد که مردم از آن استقبال نکنند. اما اگر شرايط مناسب باشد، اين فيلم با اقبال عمومي رو به رو مي شود. چون معتقدم «مخمصه» تمام عوامل موفقيت را دارد و آنگونه که دوستان مي گويند تجربه جديدي در عرصه فيلم هاي پليسي است. به نظر من اگر تبليغات خوب باشد، فروش فيلم قابل توجه خواهد بود.
    «مخمصه» بر اساس فيلمنامه اي از سجادي جلو دوربين رفته و داستان آن درباره سروان شميراني است. او و همکارانش درگير سرقت هاي غيرمتعارف مي شوند و امير دلاوري سرکرده گروهي است که اين سرقت ها را انجام مي دهند. مسعود رايگان، شهرام حقيقت دوست، مهدي پاکدل، لاله اسکندري، مريم کاوياني، فرهاد بشارتي، اميررضا دلاوري، ثريا قاسمي و فرهاد قائميان بازيگران فيلم هستند که به تهيه کنندگي منوچهر شاهسواري در موسسه ناجي هنر توليد شده است.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com