1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 519  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۴/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138604170210  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۳۲:۱۳
    ۱۳۸۶/۰۴/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

پورسرخ بازيگر سينما:

شرايط اكران فيلم در ايران بسيار عجيب است

«پوريا پورسرخ» بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون معتقد است كه شرايط اكران فيلم در ايران بسيار عجيب و غريب است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، وي كه به دعوت حوزه هنري فارس در شيراز به سر مي‌برد، همزمان با اكران فيلم «روز سوم» در جمع خبرنگاران افزود: در كشور ما به دفعات ديده و شنيده مي‌شود كه بسياري از افراد براي ديدن جديدترين فيلم از رفتن به سينما خودداري مي‌كنند و مي‌گويند كه به زودي سي دي آن وارد بازار مي‌شود.
    وي گفت: اين بسيار اتفاق ناخوشايندي است و چه خوب است كه همه ما فكر كنيم كه كه اين سي دي مال فردي است كه از او دزديده شده است و از خريد و تكثير آن خودداري كنيم و با اين كار خود، جلو دزدي فرهنگي برخي از افراد سودجو را بگيريم.
    پورسرخ ادامه داد: من از همه كساني كه حتي يك ذره براي سينما ارزش قائلند درخواست مي‌كنم كه از خريد فيلمهايي كه به صورت غير قانوني تكثير مي‌شود خودداري كنند و با اين كار خود جلو پيشرفت اين كار را بگيرند.
    وي در خصوص حضور خود در شيراز گفت: پس از اكران فيلم «روز سوم» در تهران بنا شد كه در شهرستانهاي مختلف نيز اين فيلم را به اتفاق مردم ببينيم و اين كار از آبادان و خرمشهر آغاز شد و تصميم گرفتيم كه اين كار را در شيراز ادامه دهيم.
    پورسرخ افزود: در صورت موفقيت اين طرح و همچنين فراهم بودن شرايط، اين كار را در شهرستانهاي ديگر نيز ادامه خواهيم داد.
    وي در خصوص موفقيت فيلم «روز سوم» در جشنواره گفت: براي اين فيلم در جشنواره يك اتفاق جالب و اگر نگوييم بي‌سابقه اما كم سابقه رخ داد و آن اينكه اين فيلم همزمان هم مورد تأييد منتقدين و داوران قرار گرفت و هم با استقبال خوب مردم روبرو شد.
    او افزود: به‌ طور معمول، فيلمهايي كه مورد تأييد مردم ‌است منتقدين و داوران نمي‌پسندند يا بر عكس مورد قبول مردم واقع نمي‌شود و از آن استقبال نمي‌كنند و منتقدين و داوران آن را تأييد مي‌كنند و مي‌گويند كه فيلم بسيار خوبي است اما در خصوص اين فيلم مورد تأييد هر دو گروه قرار گرفت.
    وي اظهار داشت: البته بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه اكران فيلم در ايام امتحانات دانش آموزان و دانشجويان انجام گرفت اما با اين وجود با استقبال بسيار خوبي از طرف مردم مواجه شد و بسيار خوشحاليم كه به لحاظ آراي مردم، در رديف سه فيلم اول قرار دارد.
    پورسرخ در خصوص ادامه فعاليت و همكاري خود با تلويزيون گفت: من هيچگاه منكر موقعيتي كه تلويزيون براي من ايجاد كرد نبوده و نخواهم بود و همواره گفته‌ام كه اگر من توانستم به اين جايگاه برسم از طريق تلويزيون بوده است و هميشه براي اين رسانه احترام و ارزش قائل هستم.
    او افزود: در عين حال تصميم گرفتم بعد از مجموعه تلويزيوني "ورا" كه براي شبكه پنج ساخته مي‌شود براي مدتي از كار در تلويزيون فاصله بگيرم و يك استراحت دو ساله به خودم بدهم.
    فيلم سينمايي روز سوم ساخته محمدحسين لطيفي كه داراي مضموني جنگي است، با بازيگري پوريا پورسرخ، در شيراز بر روي پرده سينماست.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com