1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 529  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138601150232  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۰:۲۴
    ۱۳۸۶/۰۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

صفار هرندي:

فيلم 300 داغ ننگي بر پيشاني هاليوود است

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: فيلم 300 اهانتي آشكار به همه ايرانيان و داغ ننگي بر پيشاني هاليوود است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ محمدحسين صفارهرندي در حاشيه مراسم ديدار با كاركنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص فيلم 300 اظهار داشت: اين فيلم اهانتي آشكار به همه ايرانيان است و عده‌‌اي به خاطر انتقام گرفتن از مردم ايران متوسل به چنين اقدام شرم‌آوري شده‌اند.
    وي در ادامه تاكيد كرد: به گمان من پاسخ توليدكنندگان اين فيلم را هنرمندان ايراني جوانمردانه خواهند داد. هنرمنداني كه بر پيشينه درخشان خود اشراف دارند و جهانيان مي‌دانند كه ايران جزو سرآمدهاي تاريخ بوده است.
    صفارهرندي ادامه داد: غربي‌ها هم اعتراف مي‌كنند در دوره‌اي كه خود در قرون وسطي در بي‌خبري و ناآگاهي و جهل به سر مي‌بردند، ايرانيان به مدد چهره‌هاي شاخص دانشمند و فناوران بزرگي كه داشتند، به مراتب پيش‌تر و جلوتر از آن‌ها بودند؛ بنابراين فيلم‌هايي از اين دست، توحشي را كه برازنده سازندگان آن فيلم است، هيچ‌گاه به يك ملت بزرگ مانند ايراني‌ها نمي‌تواند بچسبد.
    وي در ادامه به برنامه‌هاي‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص سال جاري كه به نام «اتحاد ملي و انسجام اسلامي» نام‌گذاري شده، پرداخت و گفت: ما در خصوص برنامه‌هاي سال "اتحاد ملي و انسجام اسلامي" تابع تصميماتي هستيم كه نظام اتخاذ مي‌كند و مشخصا در هر سال مجري اوامر دولت و مجلس محترم در قالب برنامه بودجه سالانه هستيم.
    وي افزود: بنابراين به يك تعبيري مي‌توان گفت كه ما برنامه‌ريزي خاصي خارج از آن چارچوب‌ها نداريم. براي ما مهم اين است كه در راه اجراي اين برنامه‌ها كه مجلس محترم پيش روي ما قرار مي‌دهد، چه تدابيري خواهيم داشت كه اولا اين برنامه‌ها به خوبي به اجرا درآيند و در ثاني نحوه اجراي آن‌ها به گونه‌اي باشد كه قشرهاي مختلف مردم به ويژه آن‌هايي كه دسترسي كمتري به امكانات فرهنگي داشته‌اند، بتوانند بهره‌مند شوند.
    وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان داشت: امسال را براي خود سالي قرار داديم كه خيز اصلي‌مان به سمت برخوردار كردن مردم نقاط محروم‌تر از موهبت‌هاي فرهنگي باشد و امكانات را به صورت عادلانه‌تري در سراسر كشور توسعه دهيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com