1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 494  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512090206  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۱:۴۳
    ۱۳۸۵/۱۲/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

فرشته طائرپور:

برگزاري جشنواره كودك در همدان مشكل توليد دارد

فرشته طائرپور گفت: وقفه‌اي كه در روند برگزاري جشنواره فيلم‌هاي كودك رخ داد و از آن مهم‌تر، سير نزولي ايجاد شده در ميزان توليدات سينماي كودك، برگزاري جشنواره را سخت‌تر از قبل كرده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فرشته طائرپور تهيه‌كننده مجرب سينماي كودك، گفت: با اين وجود، من اميدوارم با فكرهاي جديد، اتفاقات بهتري در حوزه سينماي كودك و نوجوان رخ دهد.
    تهيه‌كننده وقتي همه خواب بودند، يكي‌بود يكي‌نبود و پسرمريم، متذكر شد: اميدوارم همانگونه كه با توجه به قابليت‌هاي شهر تازه، مكان برپايي جشنواره تغيير كرده است، يك نوع تازگي هم در محتوا و تاثيرات آن به‌وجود آيد و نوعي انگيزه را جهت تفكر پوياتر و رسيدگي به آينده سينماي كودك ايجاد نمايد.
    وي تصريح كرد: اهميت هر جشنواره‌اي در دوران بعد از خود معلوم مي‌شود و اتفاقاتي كه پس از هر جشنواره به عنوان تاثير در ژانر مربوط به موضوع آن جشنواره مي‌افتد؛ از كيفيت برگزاري آن جشنواره مهم‌تر است.
    وي در مورد علل ضعف سينماي كودك در دهه گذشته، گفت: سينماي كودك و نوجوان، آدرس مشخصي براي پيگيري در اختيار دست‌اندركاران و مخاطبان خود قرار نداده است.
    طائرپور كه فيلم‌هايي چون گلنار، پاتال و آرزوهاي كوچك، مدرسه پيرمردها و ماهي را در پرونده سينمايي خود دارد، متذكر شد: اگر بعد از جشنواره همدان در تهيه‌كنندگان و كارگردانان سينماي كودك، دغدغه توليد مجددا به وجود آيد، مي‌توان اعلام نمود كه جشنواره همدان نقشي در تجديد حيات اين نوع سينما ايفا كرده است.
    وي در پايان گفت: يكي از بزرگ‌ترين مقصران در زمينه نزول توليد و نقصان نمايش در حوزه سينماي كودك،وزارت آموزش و پرورش بوده و هست كه با بي‌اعتنايي به اين نوع سينما و مخاطبان آن، يك كوتاهي تاريخي را به نام خود سند زده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com