1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 517  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512090203  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۷:۲۹
    ۱۳۸۵/۱۲/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

«باد در علفزار مي‌پيچد» به پايان فيلمبرداري نزديک شد

بيش از 80 درصد از فيلمبرداري فيلم سينمايي «باد در علفزار مي‌پيچد» به کارگرداني خسرو معصومي در شهرستان نور و مناطق اطراف آن به پايان رسيد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، با ادامه اين مرحله در ارتفاعات و جنگل هاي شهرستان نور فيلمبرداري پس از گذشت 25 جلسه کاري به مراحل پاياني خود نزديک شده است. اين مرحله که 11 دي امسال آغاز شده بود تا نيمه اسفندماه ادامه پيدا مي کند.
    «باد در علفزار مي پيچد» سومين قسمت از سه گانه معصومي است که در ادامه فيلم هاي «رسم عاشق کشي» و "جايي در دوردست" ساخته مي شود. داستان اين فيلم روايتگر شوکا دختر جواني است که به علت فقر خانواده مجبور مي شود به ازدواج با پسر عقب افتاده اي تن دهد تا کمي از بار مشکلات خانواده کم شود، اما جليل شاگرد خياط دل در گرو شوکا دارد و اين موضوع اتفاقاتي را به وجود مي آورد.
    الناز شاکردوست، حسين عابديني، رضا ناجي، جمال اجلالي، مائده طهماسبي و مهران رجبي بازيگران اصلي اين فيلم هستند. همچنين نادر معصمومي مدير فيلمبرداري، هومن معصومي طراح صحنه و لباس، احمد صالحي صدابردار و فتح اله جعفري جوزاني تهيه کننده و مجري طرح "باد در علفزار مي پيچد" هستند.
    فيلم سينمايي "جايي در دوردست" اکنون بر پرده سينماهاي تهران است و داستان آن در منطقه کجور مازندران مي گذرد. جسد يک جنگلبان زير برف پيدا مي شود و کنار جسد يک درخت قطع شده وجود دارد. علت مرگ ضربات متعدد چاقو است. جواني به نام جمال به اين قتل اعتراف مي کند، ولي شواهد به گونه اي ديگر است. محمدهادي ديباجي، مرضيه خوش تراش، عباس اميري، مهران رجبي و مسعود رايگان بازيگران اين فيلم هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com