1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 461  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512090004  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۲:۳۷
    ۱۳۸۵/۱۲/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلمبرداري و تدوين دوباره رئيس

مسعود كيميايي اين روزها مشغول انجام اصلاحاتي در فيلم «رئيس» است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، صداگذاري فيلم كه براي رسيدن به جشنواره با شتاب انجام شده بود، در نهايت باعث كنار گذاشته شدن «رئيس» از بخش مسابقه شد. چون نسخه‌اي كه از فيلم در جشنواره به نمايش درآمد، كيفيت صداي مطلوبي نداشت، به همين خاطر اسحاق خانزادي كار صداگذاري «رئيس» را مجدداً انجام مي‌دهد.
    جداي از اين كيميايي به همراه مصطفي خرقه‌پوش تغييراتي هم در تدوين فيلم اعمال مي‌كند. گويا سكانس‌هاي شاهنامه‌خواني كلاً حذف شده و به‌جاي آن يكي دو فصل كه در نسخه جشنواره به چشم نمي‌خورد، به فيلم اضافه مي‌شود. همچنين در تدوين، فصل كشته شدن رئيس (داريوش ارجمند) هم تغييراتي صورت مي‌گيرد.
    كيميايي چند روز پيش، از انجام اصلاحات در فيلم و تلاش براي رساندنش به اكران نوروزي خبر داده بود. اين در حالي است كه روز سه‌شنبه تكليف چهار فيلم نوروز 86 مشخص شد و فيلم پنجم هم كه هنوز نامش مشخص نشده در گروه سينماهاي آزاد به نمايش درخواهد آمد.
    پخش «رئيس» بر عهده هدايت‌فيلم است و گفته مي‌شود اگر فيلم در نوروز به نمايش درنيايد، در اكران دوم فصل بهار اكران خواهد شد.
    در «رئيس» كه بيست و ششمين ساخته كيميايي است، فرامرز قريبيان، امين تارخ، پولاد كيميايي، مهناز افشار، خسرو شكيبايي، لعيا زنگنه و داريوش ارجمند ايفاي نقش كرده‌اند. اين فيلم را عليرضا زرين‌دست فيلمبرداري كرده و فرزين قره‌گزلو موسيقي متن‌اش را ساخته است.
    آخرين ساخته كيميايي ماجراي يك پدر و پسر است. پسر درگير يك باند مخوف شده و پدر پس از سال‌ها غربت در جست‌وجوي فرزندش به ايران آمده است. رئيس گرچه از رقابت در جشنواره فيلم فجر جا ماند اما با اكران محدود در چند سينما آن‌چنان مورد توجه مردم و منتقدان قرار نگرفت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com