1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 448  تاريخ مخابره خبر:  ۳۰/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511300212  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۴:۰۶
    ۱۳۸۵/۱۱/۳۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

حبيب ‌اله بهمني:

سينماي دفاع مقدس باعث اعتبار جشنواره فيلم فجر مي‌شود

حضور گسترده آثار دفاع مقدس و فيلمسازان صاحب‌نام همچون کيومرث پوراحمد، خسرو سينايي و محمدحسين لطيفي باعث افزايش اعتبار بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حبيب اله بهمني در مورد حضور گسترده آثار دفاع مقدس در جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر گفت: اين مسئله حائز اهميت و دلگرم کننده اي است که چنين ژانر مهم سينمايي دوباره در کانون توجه و توليدات ارزنده قرار بگيرد. البته اگر کميت همراه با کيفيت باشد آن وقت مي توانيم اميدوار باشيم سينماي دفاع مقدس وارد دوران جديدي از حيات خود شده است.
    وي تأکيد کرد: با توجه به حضور کارگردان هاي صاحب نامي همچون کيومرث پوراحمد، خسرو سينايي، مازيار ميري و محمدحسين لطيفي و موفقيت فيلم اخير در مراسم پاياني جشنواره، ميزان و عيار توليدات دفاع مقدس در سطح قابل قبولي قرار مي گيرد و اگر مروري هم به دوره هاي گذشته برگزاري جشنواره فيلم فجر داشته باشيم، آثار دفاع مقدس هنگام حضور حرف اول و آخر را مي زنند و به نوعي ويترين و آبرو و باعث وزين شدن جشنواره ها مي شوند.
    بهمني در مورد رويکرد طنز به مسئله جنگ و اينکه مي تواند باعث استقبال مخاطبان شود گفت: رويکرد به طنز و کمدي در ساختار سينماي دفاع مقدس نکته مثبت و قابل توجهي است. در گذشته کمال تبريزي در "ليلي با من است" تجربه بسيار موفقي در اين عرصه داشت. تلاش مسعود ده نمکي هم در "اخراجي‌ها" براي ارائه چنين فضايي قطعاً مي تواند باعث افزايش مخاطبان آثار دفاع مقدس باشد. سينماي دفاع مقدس اين ويژگي و ظرفيت را دارد که بتواند تمام ژانرها را در قالب موضوعي خود عرضه کند. سينماي دفاع مقدس يک درياي گسترده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com