1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 507  تاريخ مخابره خبر:  ۳۰/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511300207  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۶:۳۹
    ۱۳۸۵/۱۱/۳۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

از اواسط فروردين 86

«در ميان ابرها» در آبادان جلوي دوربين مي رود

«در ميان ابرها» عنوان فيلمنامه اي است كه روح اله حجازي كارگرداني آن را برعهده دارد و از اوايل اسفندماه به طور رسمي پيش توليد آن به تهيه كنندگي سعيد سعدي آغاز مي شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «در ميان ابرها» اولين تجربه ساخت فيلم بلند سينمايي براي روح اله حجازي به شمار مي رود كه هم اكنون مقدمات اوليه پيش توليد آن آغاز شده است. سعيد سعدي تهيه كننده اين فيلم با بيان اين مطلب گفت: «در ميان ابرها» به نويسندگي محمدرضا گوهري، فيلمي اجتماعي است كه مضمون آن به مسائل امروز نسل جوان مي پردازد. در حال حاضر مشغول فراهم كردن مقدمات اوليه توليد هستيم و طي روزهاي آينده برخي از عوامل پشت و مقابل دوربين انتخاب مي شوند.
    سعيد ادامه داد:‌ «ما درصدد هستيم طي يكي، دو هفته» آينده پيش توليد فيلم را به طور رسمي آغاز كنيم تا اواسط فروردين 86 «در ميان ابرها» در آبادان كليد بخورد، تهران و آبادان لوكيشن هاي اين فيلم را تشكيل مي دهند و قصد داريم علاوه بر حضور بازيگران حرفه اي و شناخته شده، از بازيگران بومي منطقه آبادان نيز استفاده كنيم.
    وي افزود:‌ هم اكنون مراحل پاياني بازنويسي فيلمنامه توسط محمدرضا گوهري در حال انجام است. مضمون فيلم داستاني امروزي دارد و قصه در مناطق حاشيه آبادان روايت مي شود. ما در نظر داريم پس از پايان بازنويسي فيلمنامه، فضاي مطلوب داستان را طراحي و قبل از آغاز فيلمبرداري، ساخت دكورهاي فيلم را آغاز كنيم.
    سعدي در پايان گفت: اين فيلم با مشاركت مركز گسترش سينمايي مستند و تجربي تهيه و توليد مي شود.
    حجازي پيش از اين چندين فيلم ويدئويي را براي تلويزيون كارگرداني كرده است و تله فيلم «ماه جبين» چندي پيش از شبكه اول پخش شد. همچنين وي به تازگي ساخت فيلم تلويزيوني «آواز خاك» را به پايان برده كه قرار است از شبكه يك سيما پخش شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com