1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 524  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511180008  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۶:۳۶
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

«احمدرضا معتمدي»:

مي خواستم توانايي ام را در خنداندن مخاطب بسنجم

«احمدرضا معتمدي»گفت: در «قاعده بازي» مي خواستم قدرت و توانم را در خنداندن مخاطب بسنجم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، جلسه نقد و بررسي فيلم «قاعده بازي» با حضور احمدرضا معتمدي(كارگردان)،داريوش ارجمند ، گوهر خير انديش (بازيگران)،حيدر ساجدي(آهنگساز)،فرج الله حيدري(فيلمبردار) در سينما فلسطين برگزار شد.
    در ابتداي اين جلسه معتمدي از صداي نامطلوب فيلم عذرخواهي كرد و درباره تمايلش به سينماي كمدي گفت : هر فيلمسازي براي ساخت فيلمش بايد زبان سينمايي خودش را پيدا كند. در اين فيلم مي خواستيم توانمان را در خنداندن مخاطب بسنجيم.
    وي ادامه داد : من هيچ ادعاي ندارم ما به همراه گروه تلاش كرده ايم و به اينجا رسيده ايم . اميدوارم درباره ين فيلم منتقدين نقد هاي خود را بنويسند تا من به تمام كمي ها كاستي ها و نقاط قوت فيلم پي ببرم . بيشتر تكنيك هاي من براي خنديدن مهم بود . به طور مثال من از فيلم هاي پدر خوانده و هملت براي نقيضه سازي در فيلم استفاده كردم .
«داريوش ارجمند» در باره نقش خود در فيلم گفت: بدون خواندن فيلمنامه كار را قبول كردم چرا كه معتمدي را به خوبي مي شناسم. او در ابتدا قصه را براي مطالعه به من داد و تاكيد كرد كه اين فيلمنامه در طول ساخت تغيير خواهد كرد . من نقش خودم را بسيار دوست داشتم و فكر مي كنم كاراكتر زيبايي بود . دلم مي خواست اين نوع بازي را تجربه كنم چون در سالهاي اخير اين اتهام را به من زدند كه فقط در نقش هاي تاريخي بازي مي كنم.
    «حيدري» فيلمبردار فيلم نيز گفت: در اين كار تكرار صحنه نداشتيم و در طول كار با مشكلات خاصي روبرو نبوديم.ابزار مشخصي در اختيار ما بود كه با خلاقيت گروه به خوبي از آن بهره برديم.
    «گوهر خير انديش» در ادامه جلسه اظهار داشت: بعد از ممنوع كار شدنم ، معتمدي از من خواست كه در اين فيلم بازي كنم . او حدود سه سال بر روي فيلمنامه اين فيلم كار كرده بود و از همان ابتدا مرا براي نقش ريحانه در نظر گرفته بود. قرار بود كاراكتر ريحانه باعث وصل شدن اين دو خانواده متخاصم باشد اما به دليل تعدد بازيگران و ديالوگ ها اين اتفاق نيفتاد.
    وي ادامه داد : اميدوارم شوخي هاي كه در اين فيلم با ديگر فيلمها شده است توسط مخاطب ديده شود.اما اگر اين اتفاق نيز نيفتد فيلم جذابيت هاي خودش را خواهد داشت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com