1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 476  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511170231  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۵:۵۲
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

نشست مطبوعاتي «گوشواره»

مسير فيلمسازي من عوض نشده است

وحيد موسائيان، کارگردان فيلم «گوشواره»، تاکيد کرد مسير فيلمسازي‌اش تغيير نکرده و بر همان شيوه توليد قبلي خود عمل مي‌کند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين فيلم با حضور موسائيان، مسعود رايگان و رويا تيموريان بازيگران، هوشنگ مرادي کرماني فيلمنامه نويس و شهريار اسدي فيلمبردار امروز در پنجمين روز جشنواره فيلم فجر در سينما فلسطين مورد نقد و بررسي قرار گرفت.
    موسائيان درباره ساخت اين فيلم گفت: من قصه مرادي کرماني را خواندم و از آن خوشم آمد. زيرا اين قصه از جمله داستان هايي بود که در آن مفاهيم فرهنگي وجود داشت. اگر من به سمت سينماي تجاري و مبتذل مي رفتم، اين تعريف را قبول داشتم که تغيير مسير داده ام، اما در روند فيلمسازي من هيچ تغييري اتفاق نيفتاده است.
    وي درباره جنس مخاطب خود عنوان کرد: هر کسي که دنبال داستان هاي مرادي کرماني مي رود، مشخص است که در وهله نخست پا در عرصه فيلم کودک گذاشته، اما اين داستان تعريف گسترده تري از مخاطب دارد. به همين دليل، اين فيلم را جزو آثار عرصه کودکان و نوجوانان نمي دانم و به نظر من اين اثر تلفيقي از مخاطب کودک و بزرگسال را به دنبال دارد.
    مرادي کرماني درباره نگارش اين فيلمنامه گفت: قصه «گوشواره» بسيار کوتاه بود و من باور نمي کردم از آن يک فيلم بلند بتوان ساخت. فکر کردم اين اتفاق مي تواند يک تمرين باشد، با توجه به اينکه من آدم ها و موقعيت هاي داستان را مي شناسم اين پشتوانه و پيشزمينه را براي نگارش فيلمنامه اين اثر دارم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com