1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 462  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511170227  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۱:۲۱
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

غلامرضا موسوي:

«مصائب دوشيزه» از فيلمهاي موفق سال 86 است

مسعود اطيابي گفت: «مصائب دوشيزه» در رابطه با اديان نيست، بلكه يك فيلم اجتماعي است كه در حاشيه‌اش به اين موضوعات مي‌پردازد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين كارگردان در نشست نقد و بررسي «مصائب دوشيزه» تمام لحظات اين فيلم را سخت دانست و اظهار داشت: حس مي‌كردم در لبه تيغي كار مي‌كردم و نبايد شعار مي‌دادم.
    وي درباره تغيير فعاليتش‌ از مديريت توليد به كارگرداني گفت: مديريت توليد در سينما من را نسبت به حرفه‌هاي ديگر بيشتر راضي مي‌كند و حرفه‌اي است كه آن را بسيار دوست دارم. من اين حرفه را هم در ايران و هم خارج از ايران تجربه كردم و معتقدم در ايران كار بسيار سختي است. كارگرداني هم دغدغه من بود و آن‌را ادامه خواهم داد و برنامه‌هايي برايش دارم.
    اين كارگردان در پاسخ به سوالي درباره شخصيت‌هاي ارمني فيلم و عدم داشتن لهجه اظهار داشت: خيلي‌ها معتقد بودند لهجه بايد باشد، اما كاركترهاي ما مسيحي هستند و با ارامنه فرق دارند، اگر لهجه مي‌گذاشتيم بايد در خانه هم ارمني صحبت مي‌كردند. در نهايت گفتم فكر كنيد يك فيلم ارمني ساخته شده و به فارسي دوبله شده است، ضمن اينكه كنترل لهجه در طول 45 روز فيلمبرداري كار مشكلي بود.
    وي همچنين ريتم فيلم را مناسب دانست و گفت: از ابتدا كه فيلمنامه را خواندم دوست داشتم، ريتم فيلم كند باشد و فكر مي‌كنم اگر ريتم فيلم به غير از اين بود، ديگر فيلم جذابيت فعلي را نداشت.
    غلامرضا موسوي تهيه‌كننده اين فيلم هم درباره علت سرمايه‌گذاري در اين فيلم گفت: در ابتدا محتواي فيلمنامه را پسنديدم و در مرحله بعد شناختي بود كه از مسعود اطيابي داشتم و در نهايت نتيجه كار هم خوب شد و معتقدم ايشان از تهيه‌كنندگي به كارگرداني برود بهتر است.
    وي افزود: به نظرم فيلم ارتباط خوبي با مردم برقرار خواهد كرد و اگر تلويزيون در اطلاع‌رساني كمك كند «مصائب دوشيزه» قطعا از فيلمهاي موفق سال 86 خواهد بود.
تهيه‌كننده اين فيلم در بخشي از اين جلسه گفت: نسبت به حضور بين‌المللي اين فيلم خوشبين هستم حتي از جشنواره برلين فيلم را خواسته بودند كه عدم حضور من در ايران باعث شد، نسخه نهايي فيلم به كميته انتخاب نرسد.
    بهنوش طباطبايي بازيگر اصلي فيلم نيز با اشاره به نزديك شدن به نقش‌ خود در «مصائب دوشيزه» اظهار داشت: براي اينكه بتوانم «ژانت» را باور كنم، همه اعتقادم را بايد خراب مي‌كردم تا «ژانت» در طول كار آنها را بسازد و فكر مي‌كنم در اجراي نقش يك دختر مسيحي موفق بوده‌ام.
    حسن كريمي مدير فيلمبرداري، حسن ايوبي تدوينگر، احمد رفيع‌زاده فيلمنامه‌نويس، محسن ملكي طراح گريم و مهدي پاكدل بازيگر از ديگر عواملي بودند كه در جلسه حضور داشتند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com