1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 477  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511170218  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۱:۱۷
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

با بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر

اعتراض کارگردان«آرامش در ميان مردگان» به مكانيزه شدن بهشت زهرا

«مهرداد فريد» كارگردان «آرامش در ميان مردگان» گفت: به نظرم يك فضاي ماشيني در تهران وجود دارد و حتي در بهشت زهرا هم همه چيز كاملا مكانيزه است، من مي‌خواستم در فيلم اعتراضي نسبت به زندگي در اين عصر داشته باشم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در جلسه مطبوعاتي فيلم «آرامش در ميان مردگان» كه با حضور عوامل فيلم در سينما فلسطين برگزار شد، عوامل فيلم در مورد آن فيلم به گفت‌وگو پرداختند.
    «مهرداد فريد»كارگردان در مورد فضاي «آرامش در ميان مردگان» گفت: فيلم در ژانر اجتماعي است اما من خواستم نگاهي عميق‌تر به جامعه و افراد اين جامعه داشته باشم. به نظرم يك فضاي ماشيني در تهران وجود دارد و حتي در بهشت زهرا هم همه چيز كاملا مكانيزه است. من مي‌خواستم در فيلم اعتراضي نسبت به زندگي در اين عصر داشته باشم.
    «گلاب آدينه» در مورد بازي خود و چگونگي درك نقش خود گفت: در جامعه اطراف ما و در خيابان و كوچه و بازار افرادي از اين دست زياد هستند كافي است رنج آنها را باور كرد و با آنها يك دل شد در آن صورت چيزهاي زيادي كه تا به حال نامكشوف بوده براي ما آشكار مي‌شود.
    «گلاب آدينه» هم در توضيح مجدد نقش خود گفت: طيبه خانم در بهشت زهرا بوده و همه چيز اين جامعه را در مقياسي كوچك ديده و تجربه كرده و فقط مترو و آسمان خراش‌ها را نديده است. براي همين در بعضي از بخش‌هاي فيلم رفتار عجيبي دارد ولي در بقيه جاها رفتارش عادي است.
    در پايان «مهرداد فريد» اضافه كرد: در بعضي از بخش‌هاي فيلم براي اينكه تماشاگران را با فيلم همراه كنم سعي كردم به سينماي مستند نزديك شوم و فيلم از حالت داستاني خود فاصله گرفت. براي همين ممكن است اين حس به وجود بيايد كه فيلم به دو بخش تقسيم شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com