1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 499  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511150211  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۸:۴۲
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

نادر مقدس:

«ايستگاه بهشت» فيلمي ماورايي نيست

نادر مقدس گفت: «ايستگاه بهشت» داستان و تجربه متفاوتي براي‌ من بود و اميدوارم اين تجربه در آينده شكل پربارتري داشته باشد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در آخرين نشست روز دوم جشنواره فيلم فجر كه به فيلم «ايستگاه بهشت» اختصاص داشت، مقدس كارگردان اين فيلم، كارش را به نوعي بازي با زمان دانست و درعين حال گفت: اما نمي‌توان آن را فيلمي در نوع سينماي ماورا قرار داد. فيلم در واقع مربوط به اتفاقي مي‌شود كه در دوره‌ي براي جواني رخ مي‌دهد و اين روند باعث مي‌شود سفري دروني را طي كند و به خاطر اينكه اين شخصيت در بخش بيشتري از فيلم به روح تبديل مي‌شود و حضوري واقعي ندارد، سعي كردم آن‌را همان طور واقعي نشان دهم.
    وي با اظهار رضايت از كار بازيگران اين فيلم به خصوص شهاب حسيني گفت: قطعا بازيگر ديگري نمي‌توانست چنين زيبا ايفاگر نقش «سروش» باشد. او 2 ماه در مركزي با نابينايان معاشرت كرد و رفتارش به شدت نزديك آنها شد، همچنين سپيده خداوردي بازيگر نقش دختر كه اولين تجربه سينمايي‌اش را پشت سر گذاشت و به علت اينكه كار موسيقي مي‌كند دريافت‌هاي خوبي از نقش داشت و كار را به‌خوبي انجام داد.
    سپيده خداوردي نيز با بيان اينكه نقش غزاله پيچيدگي‌هاي خاص خودش را داشت اظهار كرد: من قبلا با توجه به اينكه كار سريال كرده بودم، پيشنهادات زيادي داشتم، اما فيلمنامه اين فيلم را دوست داشتم و به آقاي مقدس تبريك مي‌گويم كه ريسك كردند و اجازه دادند اولين تجربه سينمايي‌ام را داشته باشم.
    مهدي ميامي ديگر بازيگر اين فيلم گفت: خيلي‌ها اصلا متوجه نشدند اين نقش توسط من بازي مي‌شود. اين شخصيت كاراكتر خاصي بود و معتقدم تازه بازيگري‌ام آغاز شده است وامسال در نقش‌هاي متفاوتي بازي كرده‌ام كه «بچه‌هاي ابدي» هم يكي از آنها است.
    ياور تورنگ تدوينگر اين فيلم گفت: در اين فيلم شهاب حسيني در دو نقش تفكيك شده به ايفاي نقش مي‌پردازد و خواستيم اين دو كه قبل و بعد از تصادف است كاملا از هم جدا شود و با همفكري با كارگردان به اين شيوه رسيديم.
    افسانه منادي فيلمنامه‌نويس اين فيلم هم از ديگر حاضران در اين جلسه بود.
اجراي اين نشست را علي اعلايي بر عهده داشت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com