1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 486  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511110035  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۵:۲۷
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهرام دهقان با چهار فيلم در جشنواره فجر حضور دارد

بهرام دهقان تدوينگر، امسال با چهار فيلم"پاداش سكوت"، "پارك وي"، "پا برهنه در بهشت" و "بچه هاي ابدي" در بخش هاي مختلف بخش مسابقه بيست و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم فجر حضور دارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره بهرام دهقاني ضمن بيان اين مطلب درباره آثار خود در جشنواره فجر گفت: "در جشنواره فجر با فيلم هاي سينمايي "پاداش سكوت" به كارگرداني مازيار ميري، "پارك وي" كاري از فريدون جيراني، "پا برهنه در بهشت" ساخته بهرام توكلي و "بچه هاي ابدي" اثر پوران درخشنده به عنوان تدوينگر حضور دارم."
وي در مورد شرايط مورد نظرخود براي قبول تدوين فيلم ها اظهار داشت: "وقتي تدوين يك فيلم به من پيشنهاد مي شود مجموعه اي از عوامل همچون فيلمنامه، مضمون داستان، گروه سازنده، نام و پيشينه كارگردان در انتخابم نقش مهمي دارد."
    بهرام دهقاني در مورد همكاري با بهرام توكلي به عنوان يكي از كارگردان هاي فيلم اول توضيح داد: "با توكلي در تدوين فيلمهاي كوتاه او همكاري داشتم و به خوبي با شيوه كاري وي آشنا بودم. به همين دليل تدوين كار را قبول كردم. البته در مرحله تدوين اينكه فيلم چندمين اثر كارگردانش باشد، برايم هيچ فرقي نمي كند. چون به طور مشخص تدوين يك فيلم اول نه آسان تر و نه دشوار تر است. كار كردن با يك كارگردان باتجربه هم مي تواند مشكل باشد. مهم نوع نگاه كارگردان و مضمون فيلم است كه تاثيرات زيادي بر كيفيت اثر مي گذارد."
    اين تدوينگر در مورد تدوين فيلم هاي مختلف و احتمال تاثير اين پركاري بر كيفيت اين آثار عنوان كرد: "تدوين اين فيلم ها با فاصله زماني زيادي انجام شد. به طوري كه تدوين اولين كارم براي جشنواره در اسفند سال گذشته انجام شد و هيچ لطمه اي به كيفيت كارم وارد نكرد."
    وي در مورد حضور توامان كارگردان هاي شاخص و پيش كسوت قديمي، در كنار كارگردان هاي جوان و مستعد يادآور شد: "اين امر بسيار خوب است كه در يك جشنواره كارگردان ها با تجربيات مختلف حضور داشته باشد. زيرا نشان از تداوم حضور قديمي ها دارد و براي جوان ها نقطه اميد و باعث جذابيت است. با توجه به سير طبيعي نيروهاي جوان و مستعد هم در جشنواره و هم در عرصه توليد به تدريج جايگزين قديمي ها مي شوند. اينكه فيلمسازان قديمي و جديد در كنار هم قرار بگيرند، از مسايل ضروري برگزاري هر جشنواره اي است."
    دهقاني در خصوص تاكيد مسئولان سينمايي بر سينماي ملي و تاثير آن بر كل سينماي ايران گفت: "با اين تعاريف چندان موافق نيستم و معتقدم هر فيلمي كه در ايران توليد مي شود، متكي بر هويت ايراني و بر اساس موازين داخل كشور است."
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com