1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 573  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511040215  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۵:۰۶
    ۱۳۸۵/۱۱/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

اميني:

براي ساخت فيلم اجتماعي مشكلات زيادي كشيدم

عليرضا اميني كارگردان تجربه‌گراي سينماي ايران گفت: زمينه‌ها براي ساخت فيلم اجتماعي و انتقادي خيلي اميد بخش است اما عملا ما در اين راه مشكلات زيادي را متحمل شديم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اميني افزود: با توجه به سخنان رياست محترم جمهوري كه از سينماي انتقادي استقبال كردند و ديدار سينماگران با رهبر معظم انقلاب كه درآن ايشان فرمودند درد مردم را بيان كنيد، به نظرم فضا براي ساخت فيلم‌هاي انتقادي اجتماعي مناسب شد و تصميم گرفتم فيلم« فقط چشمهايت را ببند» را با موضوعي اجتماعي بسازم. اما در عمل كار به اين شكل آرماني پيش نرفت و پس از مشكلات فراوان، بنياد فارابي فيلم را براي نمايش در جشنواره فيلم فجر هم انتخاب نكرد.
    اميني كه سال گذشته با فيلم « زمان مي ايستد» در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر حضور داشت گفت: فيلم من، فيلمي كاملا اجتماعي و مرتبط با مسائل و مشكلات جوانان است و با وجود اينكه فيلم در ظاهر راجع به مساله خودكشي است اما در واقع اين فيلم تجليل از زندگي و زندگي كردن ست.
    اميني در ادامه گفت: از ابتدا كه اين فيلم را به بنياد سينمايي فارابي ارائه دادم، موضوع فيلم را به اين بنياد گفتم و حتي اعلام آمادگي كردم كه در صورت نياز حاضرم با فيلمبرداري مجدد پلانهايي را به فيلم اضافه كنم تا فيلم به نمايش در بيايد. اما بنياد سينمايي فارابي با اين بهانه كه موضوع فيلم، جوانان را ترغيب به خودكشي مي كند، بدون توجه به حرفهاي من فيلم را در جشنواره شركت نداد.
    اميني در مورد فيلم جديدش « استشهادي براي خدا» نيز به خبرنگار ما گفت: اين فيلم ، در كارنامه من فيلم كاملا متفاوتي است و تجربه جديدي براي من است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com