1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 419  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510110000  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۰:۰۴
    ۱۳۸۵/۱۰/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«صحنه جرم، ورود ممنوع» دومين فيلم اكران نوروزي

دومين فيلم بلند سينمايي ابراهيم شيباني با عنوان «صحنه جرم، ورود ممنوع» برنامه دوم اكران نوروزي شد و از اواسط ارديبهشت ماه با سرگروهي سينما قدس اكران عمومي مي شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «صحنه جرم، ورود ممنوع» كه چندي پيش موفق به اخذ پروانه نمايش شده بود، از اواسط ارديبهشت ماه روي پرده سينماها مي رود و سينما قدس تهران،‌ سر گروه سينماهاي نمايش دهنده اين فيلم شد. اين در حالي است كه ابراهيم شيباني چند هفته گذشته براي كسب پروانه ساخت براي تازه ترين فيلم خود، نسخه اي از فيلمنامه «آتش براي رقص» را به شوراي صدور پروانه نمايش ارائه داده بود و هم اكنون در انتظار كسب پروانه فيلمسازي است تا سومين تجربه كارگرداني فيلم سينمايي بلند را پشت سر بگذارد. عليرضا معتمدي نويسنده فيلمنامه «آتش براي رقص» هم اكنون آخرين مراحل بازنويسي نهايي اين فيلمنامه را در دست دارد.
    ابراهيم شيباني با تأييد اين مطلب افزود: مترصد كسب پروانه ساخت براي فيلمنامه «آتش براي رقص» هستم كه در ژانر وحشت طبقه بندي مي شود و از مضموني ديني مذهبي برخوردار است. وي افزود عليرضا معتمدي نگارش فيلمنامه را بر عهده داشته و هم اكنون بازنويسي نهايي آن مشغول است. شيباني در صورت اخذ پروانه ساخت، زمان كليد خودرن «آتش براي رقص» را زمستان اعلام كرد و افزود: ‌به محض دريافت پروانه ساخت، پيش توليد اين فيلم را طور رسمي آغاز مي كنيم، اما زمستان زمان آغاز فيلمبرداري خواهد بود چون در بازنويسي نهايي فيلمنامه، زمستان را فصل وقوع داستان در نظر گرفته ايم. بخش عمده فيلمبرداري در تهران است و قسمتي از داستان در كوير به تصوير كشيده مي شود كه هنوز به انتخاب آن مكان نرسيده ام.
    شيباني در خصوص بازيگران نامزد براي بازي در فيلم تازه اش گفت: با برخي از دوستان صحبت هايي كردهايم كه تا قبل از كسب پروانه فيلمسازي به طور قطع نمي توان از حضور آنان نام برد شيباني در پايان تصريح كرد: برآورد زماني براي فيلمبرداري اين فيلم را 2 ماه در نظر گرفته ايم، ‌اما همه چيز منوط به صدور پروانه ساخت از سازمان معاونت سينمايي است.
    فيلم «صحنه جرم،‌ ورود ممنوع» با نام قبلي «برج سرطان» بعد از ساخت «زهر عسل» دومين تجربه كارگرداني شيباني به شمار مي رود كه اولين همكاري عليرضا معتمدي با شيباني در زمينه نگارش فيلمنامه را شكل داد. گفتني است معتمدي اين فيلمنامه را بر اساس طرحي از پيمان عباسي نوشته كه داراي مضموني جنايي ـ اجتماعي است. «صحنه جرم، ورود ممنوع روايتگر داستان پنج شريك است كه در ساخت يك برج با يكديگر شراكت دارند. اما بروز اختلاف ميان آنان تا حدي شدت مي گرد كه پاي پليس به ماجرا باز مي شود. مرجان شيرمحمدي،‌ پولاد كيميايي،‌ حامد بهداد، حميدرضا پگاه و سام درخشاني بازيگران اين فيلم هستند و عليرضا زرين دست در مقام مدير فيلمبرداري شيباني را در ساخت «صحنه جرم، رود ممنوع» ياري كرده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com