1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 583  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509270211  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۱:۰۳
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

« فروش 500 ميليوني»

گزارشي از گيشه‌ سينماهاي تهران

سالنهاي سينمايي تهران ميزبان بيش از هشت فيلم ايراني هستند و در اين ميان سه فيلم «تله» به كارگرداني سيروس الوند، «گيس بريده» جمشيد حيدري و «بي ‌وفا» به كارگرداني اصغر نعيمي فيلمهايي هستند كه طي هفته‌هاي اخير نمايش خود را آغاز كردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، آمار فروش فيلمهاي ايراني به نمايش درآمده در سينماها تا جمعه 24 آذر ماه به قرار ذيل اعلام شد:
    «گيس بريده» كه در آن گلشيفته‌ فراهاني و محمدرضا شريفي نيا به ايفا نقش مي پردازند بعد از 13 روز نمايش در 19 سينما، بيش از 57 ميليون تومان فروش داشت.
    «تله» كه در آن محمدرضا گلزار، امين حيايي، مهناز افشار به ايفا نقش مي پردازند بعد از 3 روز نمايش در 17 سينما، بيش از 39 ميليون تومان فروش داشت.
    «بي ‌وفا» نيز كه در آن حميد گودرزي و الناز شاكردوست به ايفا نقش مي پردازند، بعد از 14 روز نمايش در 13 سينما، به فروش 156 ميليون توماني دست يافت.
    بنابر اين گزارش، فيلمهاي ايراني نيز كه از چند ماه قبل در سينماها به نمايش درآمدند نيز فروش‌شان به قرار ذيل است: "ميم مثل مادر" به كارگرداني رسول ملاقلي‌پور بعد از 52 روز نمايش در 9 سينما فروشش از مرز 500 ميليون تومان گذشت.
    «وقتي همه خواب بودند» به كارگرداني فريدون حسن پور بعد از 52 روز نمايش در 5 سينما به فروش بيش از 118 ميليون تومان دست يافت.
    برپايه اين خبر، «تقاطع» به كارگرداني ابوالحسن داودي بعد از 58 روز نمايش در 8 سينما، 234 ميليون و 429 هزار و 600 تومان فروش داشت.
    بنابر اين گزارش، اين آمار فروش طبق اعلام بنياد سينمايي فارابي است و طبق اين اعلام فيلم خارجي «كينه» بيش از پنج ميليون فروخته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com