1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 474  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509260207  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۷:۱۷
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهمن فرمان آرا «خاک آشنا» را مي سازد

بهمن فرمان آرا در نظر دارد فيلمي با عنوان «خاک آشنا» را زمستان امسال جلوي دوربين ببرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فرمان آرا، در خصوص ساخت فيلم جديد خود ضمن اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر مشغول بازنويسي نهايي فيلمنامه هستم. اين اثر از مضموني اجتماعي برخوردار است و به مسئله آباداني و سازندگي کشور اشاره مي کند؛ يعني اينکه بايد همه افراد در اين زمينه مشارکت کنند. اگر شرايط پيش توليد مهيا شود اين فيلم را تا اواخر سال جاري کليد مي زنم. بر اساس برنامه ريزي، مرحله فيلمبرداري در نقطه دور افتاده اي به نام تيل کوه در کردستان صورت مي گيرد.
    وي در خصوص انتخاب عوامل توليد اثر جديد خود توضيح داد: در اين فيلم همانند ساخته هاي قبلي ام با بازيگران حرفه اي و شناخته شده کار مي کنم، چون اصولاً اعتقادي به استفاده از نابازيگران در کارهايم ندارم. برهمين اساس، حضور رضا کيانيان در نقش شاعر و نقاش سالخورده و بابک حميديان در نقش خواهرزاده اش در فيلم قطعي شده است. بعد از همکاري خوبي که با حميديان در فيلم «يک بوس کوچولو» داشتم، نقش جوان را با توجه به ويژگيهاي اين بازيگر نوشتم.
    داستان فيلم سينمايي «خاک آشنا» در باره زندگي شاعر و نقاشي پير است که به خاطر دور بودن از هياهوي زندگي شهري، در محلي دور افتاده زندگي مي کند. وي در محل سکونتش از وسايل ارتباطي همانند تلويزيون، روزنامه و تلفن بي بهره است. اين شخصيت با زندگي در خلوتگاه خود سعي دارد، گذشته اش را به فراموشي بسپارد. يک شب خواهر اين شاعر که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارد، پسر بيست ساله اش را در مدت نبودش به برادر خود مي سپارد. اين جوان به خاطر اعتياد بارها دست به خودکشي زده است. در اين شرايط دو نسلي که هيچ گونه شناخت و آگاهي از يکديگر ندارند، مجبور به زندگي در کنار هم هستند.
    بهمن فرمان آرا سال گذشته فيلم سينمايي «يک بوس کوچولو» را ساخت که آذر ماه بر پرده سينماها قرار گرفت. اين فيلم داستان بازگشت پيرمردي بعد از 38 سال زندگي در خارج از کشور و ديدن دوباره دوست نويسنده‌ا‌ش بعد از سالها است. مضمون «خاک آشنا» به نوعي با ساخته قبلي فرمان آرا ارتباط دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com