1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 550  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508210227  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۶:۱۶
    ۱۳۸۵/۰۸/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

سعيد سهيلي:

سينماي بهزيستي به سرمايه و حمايت نياز دارد

مسئولان و مديران حوزه‌هاي فرهنگي و بهزيستي بايد براي تقويت سينماي بهزيستي و جريان‌سازي در اين عرصه سرمايه‌گذاري اساسي‌تر و حمايت بيشتري انجام دهند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، سعيد سهيلي در آستانه برگزاري نخستين جشنواره فيلم بهزيستي به گروه رسانه اي جشنواره گفت: اينکه تاکنون به صورت ريشه اي، کامل و جامع به موضوعات و مضامين بهزيستي پرداخته نشده به دليل حمايت نشدن و فقدان سرمايه گذاري در اين عرصه بوده است.
    وي ادامه داد: لازم است دستگاهها و سازمان هاي ذيربط براي استقبال هنرمندان و نگاه جديتر به اين حوزه از فيلمسازان با در اختيار گذاشتن امکانات و سرمايه حمايت واقعي و جدي کنند. متاسفانه سينماگران و فيلمسازان کشور از مسئولان فرهنگي به دليل تمرکز بر ميزها و دغدغه هاي شخصي شان قطع اميد کرده اند و برخي مديران فرهنگي با سينما و هنر بيگانه هستند.
    سهيلي از نحوه مشارکت و تعامل مسئولان سازمان بهزيستي با حوزه سينما و تلويزيون انتقاد و خاطرنشان کرد: اغلب سياست هاي موجود در رابطه با سينما، تلويزيون و هنر درست نيست و اين گروه به يکسري کارهاي روبنايي و سطحي بسنده کرده اند. مديران و مسئولان بهزيستي اکنون بايد هدفمندتر حرکت کنند و جشنواره فيلم بهزيستي طليعه حرکتي ثمربخش و خوب است.
    وي در پايان گفت: بخش خصوصي به دليل استقبال نکردن گيشه از چنين آثاري سرمايه گذاري روي زندگي معلولان نمي کند. پس وظيفه بهزيستي و سازمان هاي مرتبط است که وارد عمل شوند و به مشکلات، گرفتاري ها و دغدغه هاي معلولان بپردازند و بهترين و ماندگارترين راه هم سينماست.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com