1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 455  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508180201  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۰۷:۲۴
    ۱۳۸۵/۰۸/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

اسکورسيزي 10 ميليون دلار از پارامونت مي‌گيرد

استوديو پارامونت پيکچزر در تلاش براي بازگشت به دوران پرافتخار خود در دهه 1970 با مارتين اسکورسيزي يک قرارداد کاري چهارساله به ارزش 10 ميليون دلار امضاء کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در سال هاي 1970 نام استوديو پارامونت با استعدادهاي درخشان دنياي سينما تداعي مي شد. اکنون اين شرکت دنبال راهي براي بازگشت به آن سال هاي باشکوه است. مسئولان پارامونت به تازگي يک قرارداد چهارساله با اسکورسيزي که اين روزها با فيلم موفق «مردگان» در اوج قرار دارد، امضا کرده اند که بر اساس آن کارگردان صاحب نام سالي 5/2 ميليون دلار دريافت مي کند.
    اين مبلغ معادل قرارداد پارامونت با کمپاني پلن بي پروداکشنز متعلق به براد پيت است و کامرون کرو تنها فيلمسازي است که در چنين سطحي با اين استوديو قرارداد دارد. اسکورسيزي که در نيويورک زندگي مي کند، هفته آينده 64 ساله مي شود و برابر با اين قرارداد کليه حقوق پروژه هاي خود در تمام حوزه ها شامل فيلم بلند، فيلم هايي که براي نمايش در فرمت DVD ساخته مي شوند، مستندها و توليدات تلويزيوني را به پارامونت واگذار مي کند.
    اين توافق تنها چند روز پس از آن حاصل شد که پارامونت پذيرفت مستند در حال حاضر بي نام اسکورسيزي در مورد گروه رولينگ استونز را توزيع کند. فيلم گنگستري «مردگان» از کل ميزان فروش «هوانورد» فيلم قبلي اسکورسيزي که 103ميليون دلار بود گذر کرد تا پرفروشترين فيلم دوران کاري او رقم بخورد.
    برد گري، رئيس پارامونت، يکي از تهيه کنندگان «مردگان» است که البته اين فيلم را برادران وارنر توزيع کرد. گري مي گويد: واقعا دوست داشتم مارتي (اسکورسيزي) اينجا در پارامونت خانه اي داشته باشد. او يکي از بزرگترين فيلمسازان دنياست. او مثل آهن ربايي مي ماند که بهترين نويسنده ها، بازيگران و تهيه کننده ها را به خود جلب مي کند.
    به گفته گري، فيلمساز مي تواند پروژه هاي خود را درپارامونت، دريم ورکز و ونتيج، يکي از استوديو هاي زير نظر پارامونت، تهيه کند. با چراغ سبز استوديو، اسکورسيزي مي تواند بالاخره بعد از 15 سال پروژه «سکوت» را که سال ها آرزوي ساخت آن را داشت کارگرداني کند. «سکوت» فيلمي تاريخي است که جي کاکز آن را با اقتباس از رمان شوساکو اندو نوشته و داستانش در ژاپن قرن شانزدهم اتفاق مي افتد.
    هر چند قرارداد اسکورسيزي با استوديو انحصاري نيست، اما در چهار سال آينده پارامونت اين حق را دارد که در توليد يا توزيع هر فيلمي که کارگردان در استوديوهاي ديگر مي سازد، همکاري داشته باشد. اين قرارداد که به زودي به اجرا درمي آيد، نخستين قرارداد همه جانبه اسکورسيزي در سال هاي اخير به حساب مي آيد. او پيش از اين با يونيورسال پيکچرز، والت ديزني و ميرامکس قراردادهايي مشابه داشته است.
    اسکورسيزي در واکنش به قرارداد جديد خود با پارامونت ضمن تاکيد بر ارتباط بسيار خوب خود با گري گفت: دوست دارم در پارامونت با او کار کنم، استوديوئي که در دنياي سينما پيشينه اي غني دارد و تعدادي از محبوبترين فيلم هاي من از جمله «سانست بلوار»، «شين» و «وارثه» را ساخته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com