1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 558  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۷/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138507120215  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۵۱:۴۲
    ۱۳۸۵/۰۷/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

پس از شكست «هوانورد» از «محبوبه يك ميليون دلاري»

رقابت دوباره «اسكورسيزي» و «ايستوود» در اسكار

«مارتين اسكورسيزي» و «كلينت ايستوود»، امسال با فيلم‌هاي «مردگان» و «پرچم‌هاي پدرانمان» در هفتاد و نهمين دوره از رقابت‌هاي اسكار بار ديگر با يكديگر به رقابت‌ خواهند پرداخت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره نقل از خبرگزاري ها، «اسكورسيزي» و «ايستوود»، دو كارگردان مطرح، سال گذشته نيز با دو فيلم «هوانورد» و «محبوبه يك ميليون دلاري» رقابت‌ تنگاتنگي را با يكديگر آغاز كردند كه در نهايت «كلينت ايستوود» برنده نهايي اين رقابت‌ شد.
    امسال نيز «مارتين اسكورسيزي» با فيلم «مردگان» با بازي «جك نيكلسون» و «لئوناردو دي‌ كاپريو» بار ديگر شانس خود را براي اين دوره از رقابت‌هاي اسكار بيازمايد.
    «مردگان» فيلمي گانگستري، جنايي است كه «جك نيكلسون» در آن در نقش رييس گروهي مافيايي ايفاي نقش كرده و دو نفر از نيروهاي آن (مت دمون) و (لئوناردو دي‌كاپريو» يكي جاسوس مافيايي است كه در سازمان پليس مشغول بكار شده و ديگري افسر پليسي است كه در قالب يك جنايتكار جاسوسي اين گروه مافيايي را به عهده دارد. اين فيلم 6 اكتبر اكران عمومي مي‌شود.
    فيلم «پرچم‌هاي پدرانمان»، به كارگرداني «كلينت ايستوود» رقيب اصلي اين فيلم داستان نبردي است كه در زمستان 1945 به وقوع پيوست. اين نبرد نقطه عطفي در صحنه جنگ در اقيانوس آرام محسوب مي شود كه طي آن، تنها ظرف يك ماه 22000 ژاپني و 26000 امريكائي جان باختند و اين نبرد به يكي از ماندگارترين تصاوير جنگ جهاني دوم تبديل شد: تصوير شش سرباز در حال برافراشتن پرچم ايالات متحده بر فراز كوه سوريباچي، از مرتفع‌ترين نقاط جزيره كه يكي از اين شش تن، سرباز وظيفه «جان برادلي» است.
    در اين فيلم «رايان فيليپ» ايفاي نقش مي‌كند. ايستوود علاوه بر كارگرداني اين فيلم، در كنار «استيون اسپيلبرگ» تهيه‌كنندگي اين پروژه را بر عهده دارد.
    اين فيلم بر اساس فيلمنامه فيلم «پرچم‌هاي پدرانمان» توسط «پل هاگيس» و از رماني به نام «پرچم‌هاي پدرانمان:قهرمانان آيوو جيما» نوشته «ران پاورز» و «جيمز بردلي» اقتباس شده است.اين فيلم نيز قرار است طي ماه اكتبر اكران عمومي شود.
    هفتاد و نهمين مراسم اسكار 25 فوريه 2006 در سالن كداك هاليوود (لس‌آنجلس) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com