1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 530  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۷/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138507120211  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۲۷:۱۰
    ۱۳۸۵/۰۷/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

رئيس مركز سينمايي ناجا خبر داد:

«ناجي هنر» با شش فيلم مشاركتي در جشنواره پليس

مؤسسه ناجي هنر شش فيلم مشاركتي را براي شركت در دومين جشنواره فيلم پليس در مراحل مختلف توليد دارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در نشست مطبوعاتي كه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد «علي سلطاني» رئيس مركز سينمايي ناجا (مؤسسه ناجي هنر) گفت: مؤسسه ناجي هنر از اواخر سال 79 سعي كرد در خانواده فرهنگي ـ هنري كشور جايگاه خودش را پيدا كند. اين مؤسسه وابسته به سازمان پليس است و درخدمت اهداف و خدمتي است كه براي نيروي انتظامي تعريف شده است. نيروي انتظامي به دنبال اين بود كه در ناجي هنر هسته‌اي را به عنوان حلقه ارتباطي بين خودش و جامعه هنري ايجاد كند.
    وي كارنامه فعاليت‌هاي ناجي هنر را پرافت و خيز دانست و گفت: اين مؤسسه به صورت نسبي در رسيدن به بعضي از اهداف خودش موفق بوده است، پليس به عنوان اصلي‌ترين سازماني كه حفظ امنيت اجتماعي به عهده آن است و از ابزارهاي مختلفي در اين راه استفاده مي‌كند. از جمله اين ابزار، ابزار هنري است كه به لحاظ تاثيرگذاري وعمقي كه دارد، پليس به جد به دنبال آن است كه ساز و كار آن را ايجاد كند.
    «سلطاني» افزود: بيشترين محصولات و آثار توليدي ما در حوزه سينما و فيلم شكل مي‌گيرد و آن به خاطر برد و مخاطب قابل توجهي است كه در اين حوزه وجود دارد. البته درباره حوزه‌هاي ديگر هنري داخل مؤسسه بحث شده است. مثلا ما در زمينه تئاتر نتوانستيم كار كنيم البته خيزي برداشتيم كه 2 تئاتر فاخر داشته باشيم.
    وي گسترش ادبيات پليسي تاكيد كرد و گفت: در زمينه فعال كردن ادبيات پليسي مقدمات كار فراهم شده است و الان حدود 8 ـ 7 اثر قابل توجهي در زمينه نشر آثار پليسي داريم كه مي توانيم دست به نشر آن بزنيم.
    سلطاني فعاليت درعرصه موسيقي را يكي ديگر از فعاليت‌هاي آتي موسسه ناجي هنر دانست و بر گسترش اين حوزه تاكيد نمود.
    رئيس مركز سينماي ناجي به توليدات سينمايي اين موسسه اشاره كرد و گفت: در كارنامه ما اغلب توليدات مشاركتي وجود دارد كه امسال به بهانه دومين جشنواره پليس، مؤسسه 8 پروژه مشاركتي شامل 2 پروژه سينمايي ـ ويديويي و شش پروژه 35 ميلي‌متري را در دست توليد داد. ما حدود يك ميليارد تومان دراين حوزه سرمايه‌گذاري كرديم و اميدواريم كه به جشنواره برسد.
    وي اسامي فيلم‌هاي مشاركتي ناجي هنر را اعلام كرد و گفت: شش فيلم كارناوال مرگ (رضا عظيميان) احضارشدگان (آرش معيريان) فرود درغربت (سعيداسدي)، چهار انگشتي (سعيد سهيلي) مخمصه (قدكچيان) مقلدشيطان (افشين صادقي) بازپرسي ويژه (رهبر قنبري) زيارت (صادق كرميار) در مراحل مختل توليد است. ضمن اينكه سريال «روز رفتن» به كارگرداني جواد افشار بعد ازماه مبارك رمضان در 30 قسمت هر شب از شبكه 5 سيما پخش مي‌شود.
    «سلطاني» گفت: صدور مجوز براي فيلم‌هاي در درست ساخت را سهل شده دانست و گفت: هر جريان فيلمبرداري كه خارج از فضاي داخلي باشد نيازمند اين مجوز نظم و امنيت است. معمولاً صدور اين مجوز مدت زمان زيادي مي برد كه با سازماندهي آن حداكثر ظرف 24 ساعت مجوز صادر مي‌كنيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com