1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 502  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۷/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138507120003  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۷:۳۰
    ۱۳۸۵/۰۷/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

انتظامي در بازگشت به ايران:

جايزه يونسكو را به جوانان كشورم تقديم مي‌كنم

در مراسم استقبال از استاد عزت‌اله انتظامي كه شب گذشته با حضور مديران هنري و جمع زيادي از هنرمندان تئاتر در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، اين هنرمند پيشكسوت جايزه خود را به تمام جوانان ايراني تقديم كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، مصطفي محمودي مدير روابط عمومي خانه تئاتر با اعلام اين خبر افزود: در پي برنامه ريزي كميته استقبال از استاد عزت اله انتظامي، شامگاه سه شنبه شب اعضا هيئت مديره خانه تئاتر، مدير عامل، روسا و نمايندگان صنوف خانه تئاتر به همراه تعداد زيادي از هنرمندان تئاتر كشور با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران به پيشواز وي رفتند.
    وي اضافه كرد: در اين مراسم كه محمدحسين ايماني خوشخو معاون هنري وزير ارشاد نيز حضور داشت، استاد انتظامي ضمن ابراز سپاس از حضور مسئولان فرهنگي و دست اندركاران و هنرمندان تئاتر كشور در سخنان كوتاهي جوايزي را كه از طرف يونسكو به وي اهدا شده متعلق به فرهنگ و هنر ايران دانست و جوايز را به تمام جوانان كشور تقديم كرد.
    انتظامي همچنين يادآور شد: "فكر مي كنم جوانان بايد تشخيص دهند كه رسيدن به مقام بالاي هنري ساده نيست، فقط كافي است سرگذشت ما را ببينند كه از كجا آمده ايم و به كجا رسيده ايم. اين سرگذشت مي تواند در جهت ترغيب و تشويق مردم كافي باشد.
    در مراسم استقبال از استاد انتظامي، ايرج راد، بهزاد فراهاني، سهراب سليمي، حميد مظفري، جواد اعرابي، محمد ساربان، الهام پاوه نژاد، افسانه ماهيان، شيوا بلوريان، بابك شاه عليزادگان، امير ترحمي و جمع ديگري از نمايندگان صنوف خانه تئاتر و هنرمندان تئاتر و تني چند از مسئولان معاونت هنري وزارت ارشاد حضور داشتند.
    قرار است نشست مطبوعاتي استاد انتظامي در خصوص دستاوردهاي سفر به مقر يونسكو به زودي در محل خانه تئاتر برگزار شود. مراسم تجليل از استاد انتظامي روز ششم مهرماه امسال در مقر يونسكو و همزمان با هفته فرهنگ هاي خارجي در پاريس برگزار شد
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com