1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 554  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۷/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138507010207  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۳۶:۰۹
    ۱۳۸۵/۰۷/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

بنياد سينمايي فارابي از طرح‌هاي ارزشمند حوزه دفاع مقدس حمايت مي كند

يك مسئول بنياد سينمايي فارابي گفت كه شوراي كارشناسي اين بنياد، از هر طرحي كه واجد ارزش‌هاي سينمايي باشد و ابعاد مختلف دفاع مقدس را بازشناسي كند، حمايت خواهد كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «مسعود احمديان» كارشناس فرهنگي بنياد سينمايي فارابي، گفت: اين بنياد در جهت توجه به سينماي دفاع مقدس به عنوان يكي از مظاهر سينماي ملي در طول سال‌هاي اخير از طرح‌هاي مربوط به اين حوزه حمايت كرده است.
    وي افزود: اين بنياد همواره حمايت از طرح‌هاي دفاع مقدس را در اولويت كاري خود قرار داده، و با همراهي ديگر نهادهاي مسئول از جمله انجمن سينماي دفاع مقدس و بدون تداخل در وظايف سازماني در جهت تعالي اين سينما گام برداشته است.
    احمديان به ديدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامي با كارگردانان سينما اشاره كرد و ادامه داد: ايشان با ارج نهادن به جايگاه سينماي دفاع مقدس به عنوان يكي از مظاهر سينماي ملي بر ارايه تصاوير مناسب از پشت صحنه جنگ تحميلي تاكيد داشتند.
    اين كارشنان فرهنگي بنياد سينمايي فارابي به حمايت اين نهاد از توليد فيلمهايي با مضمون مستقيم و غيرمستقيم در حوزه دفاع مقدس اشاره كرد و از فيلم‌هاي «تلخ عين عسل»، «فرشته باران»، «اخراجي‌ها»، «در مه بخوان»، «مثل يك قصه»، «ميم مثل مادر» و «سنگ كاغذ قيچي» دراين جهت نام برد.
    احمديان همچنين به فعاليت حوزه معاونت فرهنگي بنياد سينمايي اشاره داشت و گفت: براي بسترسازي و در جهت توليد فيلمنامه‌هاي دفاع مقدس، اين بنياد به تصويب و خريداري كتاب‌هاي ارزشمند اين حوزه پرداخته و زمينه نگارش فيلمنامه از اين آثار را فراهم كرده است.
    وي در پايان ‌افزود: با وجود تلاش‌هاي زيادي كه ‌ازسوي سينماگران كشور در زمينه توليد فيلم و ارايه آثار شاخص در زمينه دفاع مقدس صورت گرفته، هنوز تا شناسايي ابعاد مختلف دفاع مقدس و كشف مضامين غني آن فاصله‌اي طولاني داريم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com