1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 381  تاريخ مخابره خبر:  ۱۹/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506190200  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۲:۲۴
    ۱۳۸۵/۰۶/۱۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمد زرين دست:

سينماي پليسي ايران به بدل كار و جلوه هاي ويژه احتياج دارد

محمد زرين دست نويسنده و كارگردان سينما در گفتگو با روابط عمومي دومين جشنواره فيلم پليس در پاسخ به اين سؤال كه دسترسي به سينماي پليسي در ايران چگونه امكان پذير است، گفت: در كشورهاي اروپا و آمريكايي درصد زيادي از توليد سالانه فيلمها به ساخت فيلم هاي پليسي اختصاص دارد و از طريق اين آثار، مسائل اجتماعي، خانوادگي و شخصيت هاي اين قشر از مردم جامعه، در قالب فيلمهاي متفاوت به تصوير كشيده مي شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، وي به اين مطلب اشاره كرد كه، توليد آثار پليسي در سينماي ايران بايد متنوع و متفاوت باشد و تصريح كرد: با توجه به دردست بودن انواع فيلمهاي پليسي غيرايراني در داخل كشور بايد بتوانيم با بهره گيري از بدل كارها و جلوه هاي ويژه فيلمهايي را توليد كنيم كه بتواند انتظارات مردم را برآورده سازد.
    اين كارگردان سينما در ادامه در پاسخ به اين سؤال كه، ويژگي و خصوصيات يك پليس ايراني چه مي تواند باشد، اظهار داشت: بهترين ويژگي يك پليس ايراني، خصوصيات انساني و عملكرد مثبت آنها مي تواند باشد.
    اين فيلمساز، مشكل اصلي و اساسي داستان هاي پليسي سينماي ايران را تكرارشدن آنها دانست و خاطرنشان كرد: پليس هاي سينماي ايران اغلب شبيه به هم هستند؛ و اين در حالي است كه مي توانيم در اينگونه آثار از حضور كارآگاهان خصوصي هم استفاده نماييم.
    محمد زرين دست در پاسخ به اين پرسش مبني بر اينكه، راه هاي تعامل و نزديكي مبني گران و پليس چيست، افزود: پليس كشورمان مي تواند به نوعي تعليم دهنده بازيگران فيلمهاي پليسي باشد و با آموزش هاي لازم فيزيك و شخصيت بازيگران را به نقش مورد نظر نزديك كرده و بر جذابيت هاي فيلم بيفزايد.
    وي در پايان، برپايي جشنواره فيلم پليس را بسيار حائز اهميت دانست و يادآور شد: با برپايي اينگونه جشنواره ها و نمايش آثار پليسي مي توانيم ديدگاه مردم و امنيت پليس عوض كنيم، تا وقتي يك مأمور پليس درب منزل ما را زد دچار آشفتگي و استرسي نشويم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com