1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 385  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506150210  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۲:۱۸
    ۱۳۸۵/۰۶/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

انتقاد «جري لوييس» يهودي از «مل گيبسون» ضد يهود

«جري لوييس» كمدين يهودي هاليوود از «مل گيبسون» به خاطر سخنان ضد يهودي او به شدت انتقاد كرده و تاكيد كرد كه از او انتقام خواهد گرفت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري ها، «جري لوييس» ضمن انتقاد از گفته‌هاي اخير «مل گيبسون» مبني بر اينكه «يهوديان مسئول تمامي جنگ‌هاي دنيا هستند»، گفت: در فكر گرفتن يك انتقام درست و حسابي از «مل گيبسون» هستم، در حال ساخت فيلمي درباره او هستم، آن را «رذل نژادپرست» گذاشته و آنرا كارگرداني خواهم كرد.
    وي افزود: قصد دارم تا اين فيلم را در حيفا، برلين، اورشليم و تلاويو به نمايش گذارم.
    لوييس گفت: اين فيلم فوق‌العاده خواهد بود، به نظر ايده جالبي است.
    جولاي گذشته «مل گيبسون» به دليل داشتن سرعت غير مجاز و رانندگي در عين مستي توسط پليس متوقف و تحت بازجويي قرار گرفت ولي در حين بازجويي با ادعاي جملاتي چون يهوديان عامل تمامي جنگ‌هاي دنيا هستند و ...به خود برچسپ ضد يهود زد كه پس از آن علي‌رغم عذرخواهي به شدت مورد انتقاد رسانه‌هاي داخلي و خارجي و همچنين اهالي هاليوود قرار گرفت.
    جري لوييس 16 مارس 1926 در ايالت نيوجرسي امريكا در خانواده‌اي يهودي متولد شد. والدين او بازيگر تئاتر بودند و او از سن 5 سالگي به همراهي با والدينش در نمايش‌ها پرداخت. او در سن 18 سالگي ازدواج كرد و دو سال بعد در سال 1946 با دين مارتين تيم دونفره كمدي را تشكيل داد. استفاده از تعاملي شگرف كه ميان آن دو شكل گرفت به جاي بهره‌گيري از متن‌هاي از پيش نوشته شده علت اصلي موفقيت آنها بود كه آن دو را از ساير كمدين هاي متمايز مي‌ساخت.
مارس 2006 وزير فرهنگ فرانسه جايزه يك عمر فعاليت هنري را به لوييس اهدا كرد و او را كمدين محبوب مردم فرانسه خواند. در اين مراسم زماني كه نوبت به سخنراني لوييس رسيد به مسخره كردن سياستمداران غربي پرداخت.
    وي افزود: خنده‌دارترين شخصيت جهان ژاك شيراك است. او همچنين جرج بوش را فرد مضحكي خواند و گفت: «رابين ويليامز» بازيگر امريكايي بايد به جاي او در كاخ سفيد بنشيند و اگر چنين شود جنگ در عرض سه روز پايان خواهد گرفت.لوييس اكنون در شهر لاس وگاس در ايالت نوادا امريكا اقامت دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com