1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 537  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506110218  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۴۲:۴۳
    ۱۳۸۵/۰۶/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

12 تا 16 آذر امسال نخستين جشنواره فيلم بهزيستي برگزار مي‌شود

نخستين جشنواره فيلم بهزيستي در سال پيامبر اعظم (ص) همزمان با روز معلولين از 12 تا 16 آذرماه سال‌جاري در كشور برگزار مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از معاونت ارتباطات و تبليغات جشنواره فيلم بهزيستي، اين جشنواره با شعار «اميد، حركت، زندگي» و در قالب بخش‌هاي مختلف» مسابقه فيلم‌هاي سينمايي، آثار سينمايي ويديويي، فيلم‌هاي مستند و كوتاه، فيلم‌هاي سه دقيقه‌اي، آثار مرتبط با سال پيامبر اعظم (ص)، مرور آثار فيلمسازان ايراني و خارجي، نمايشگاه عكس، نشست‌هاي تخصصي و رسانه‌هاي برتر توسط سازمان بهزيستي كشور با همكاري مراكز مختلف و سازمان‌هاي فرهنگي و هنري به مدت پنج روز در تهران برپا مي‌شود.
    بر پايه اين گزارش، فرهنگ‌سازي و بهره‌گيري از قابليت‌هاي هنري و فرهنگي بخصوص سينما و تلويزيون در راستاي پيشبرد اهداف متعالي سازمان بهزيستي و شناسايي مأموريت‌هاي مهم سازمان بهزيستي در زمينه كارآفريني، پيشگيري، توان بخشي، اجتماعي، مشاركت، ارايه راهكارهاي نو در جهت كاهش معضلات اجتماعي، شناسايي آثار برتر توليدي سينما و تلويزيون در زمينه بهزيستي و آسيب‌هاي اجتماعي، استفاده از رويكردها و تجربه‌هاي هنرمندان ساير كشورها، آسيب‌شناسي سينماي اجتماعي و توجه به ژانر «سينماي اميد و مهرورزي» به منظور توسعه و ارتقاي نگاه مهرورزانه جامعه به معلولان كشور بخشي از اهداف نخستين جشنواره فيلم بهزيستي را تشكيل مي‌دهد.
    بر پايه اين گزارش، شناسايي و معرفي طيف‌ها و مجموعه‌هاي تحت پوشش بهزيستي توسط هنرمندان از قبيل: معلولان عقب‌مانده جسمي و حركتي، متكديان، معتادان پاك شده، زنان خود سرپرست، كودكان بي‌سرپرست، سالمندان جامعه، زنان ويژه، دختران فراري، كودكان كار و ... اشتغال‌زايي و كارآفريني و ايجاد ارتباط و تعامل بيشتر ميان هنرمندان ژانر اجتماعي و بهزيستي از ديگر اهداف طراحي، برنامه‌ريزي و برگزاري نخستين جشنواره فيلم بهزيستي از سوي سازمان بهزيستي كشور اعلام شد.
    اين گزارش حاكي است، معاونت ارتباطات و تبليغات نخستين جشنواره فيلم بهزيستي از كليه فيلمسازان و هنرمندان و فعالان در عرصه سينما و تلويزيون دعوت كرد تا آثارشان را با موضوعات مربوط «به بهزيستي و معضلات اجتماعي» و نيز آثار مرتبط با سال پيامبر اعظم (ص) به عنوان اموزگار بزرگ بشريت در زمينه احسان، نيكوكاري و مهرورزي تا دهم آبان به دبيرخانه نخستين جشنواره فيلم بهزيستي به نشاني: خيابان كريمخان زند، خيابان‌ خردمند شمالي، شماره 110 واحدهاي 8 و 9 ارايه دهند.
    نخستين جشنواره فيلم بهزيستي توسط سازمان بهزيستي كشور با همكاري مراكز مختلف و سازمان هاي فرهنگي ـ هنري از 12 تا 16 آذرماه سال ‌جاري در تهران برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com