1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 582  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506010208  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۵:۰۲
    ۱۳۸۵/۰۶/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

اکران عمومي «گرگ و ميش» متوقف شد

اکران فيلم سينمايي «گرگ و ميش» که قرار بود از صبح امروز اول شهريور در 27 سينماي تهران و شهرستان‌ها آغاز شود، به دستور مدير کل اداره نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت ارشاد متوقف شد.

        به گزارش سايت سينمايي سوره، فيلم «گرگ و ميش» به کارگرداني قاسم جعفري روز 24 مرداد موفق به اخذ پروانه نمايش عمومي شده بود، اما صبح امروز اول شهريور دستور توقف نمايش عمومي آن صادر شد و فيلم حتي در يک سالن هم روي پرده نرفت.
       جعفري دليل توقف اکران فيلم تازه اش را چنين توضيح مي دهد: مدت دو ماه و نيم در انتظار صدور پروانه نمايش بوديم که سرانجام روز 24 مرداد اين اتفاق افتاد. در اين مدت تغييراتي در موسيقي فيلم اعمال کرديم که البته اين تغييرات روز 21 مرداد يعني سه روز زودتر از تاريخ صدور پروانه با مسئولان اداره نظارت و ارزشيابي در ميان گذاشته شد.
       وي با تأکيد بر اينکه آنچه به عنوان تغييرات بر موسيقي فيلم اعمال شده به اطلاع مسئولان اداره نظارت هم رسيده، مي افزايد: موسيقي و ترانه اي که بنيامين بهادري آن را براي فيلم «گرگ و ميش» خوانده همان تغييري بود که در کار ايجاد شد. ما CD آن را تهيه کرديم و به دست مسئولان اداره نظارت رسانديم. اين اتفاق پيش از صدور مجوز نمايش فيلم رخ داد و با تائيد محمود اربابي، مدير کل اداره نظارت و ارزشيابي، فيلم اپتيک شد و 40 کپي از فيلمي که پروانه نمايش گرفته بود، تهيه کرديم.
        جعفري براي پي بردن به علت توقف نمايش فيلم «گرگ و ميش» امروز صبح به اداره نظارت مراجعه کرده است. وي در اين مورد مي گويد: صبح به دفتر آقاي اربابي مراجعه کردم و سه ساعت منتظر نشستم تا امکان ورود به دفتر را به دست آوردم. آقاي اربابي معتقد است پروانه نمايش عمومي فيلم لغو شده و براي مذاکره در مورد اکران از مسئولان حوزه هنري که پخش کننده فيلم است خواست به اداره نظارت مراجعه کنند.
       اعضا شوراي صدور پروانه نمايش مايلند براي رفع مشکل اکران «گرگ و ميش»، فيلم را دوباره ببينند. اما جعفري تمايلي به اين کار ندارد: مشکل مسئولان اداره نظارت اين است که جلسه شوراي صدور پروانه نمايش به دليل به حد نصاب نرسيدن اعضا تشکيل نمي شود و آنها مي خواهند من به تعداد اعضا شورا از فيلم کپي بکشم و آن را در اختيارشان بگذارم. اما من هيچ تمايلي به اين کار ندارم، چون در اين شرايط امکان تکثير غيرمجاز فيلم به وجود مي آيد. اپتيک فيلم به دستور مدير کل نظارت و ارزشيابي صورت گرفته و ديگر لزومي به بازبيني فيلم نيست.
       جعفري ادامه مي دهد: بنيامين بهادري خواننده اي است که در داخل کشور فعاليت مي کند و مجوز کار دارد. همچنين ترانه اي که او براي فيلم ما خوانده پيش از صدور مجوز به دست مسئولان اداره نظارت و ارزشيابي رسيده و با تائيد آنها کپي هاي فيلم را تهيه کرده ايم. در اين ميان توقف نمايش «گرگ و ميش» اتفاقي دور از انتظار است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com