1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 543  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506010202  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۴:۱۹
    ۱۳۸۵/۰۶/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

مهلت ارسال آثار جشنواره «رويش» تمديد شد

مهلت ارسال آثار و شركت در دومين جشنواره سراسري فيلم ديني «رويش» تا تاريخ 20 شهريور ماه تمديد شد.

      به گزارش سايت سينمايي سوره، حسن محمودي مسئول روابط عمومي و امور رسانه اي دومين جشنواره سراسري فيلم كوتاه ديني «رويش» با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران گروهي در مشهد اظهار داشت: نظر به استقبال فيلمسازان سراسر كشور و روند رو به رشد ارسال آثار در روزهاي پاياني مهلت جشنواره و همچنين در پاسخ به درخواست علاقه مندان شركت در دومين «رويش» به خصوص هنرمندان و فيلمسازان شهرستاني، مهلت ارسال آثار به جشنواره فيلم «رويش» تمديد گرديد.
      محمودي در ادامه با اشاره به بخش هاي مختلف اين دوره از جشنواره اظهار داشت: دومين جشنواره فيلم كوتاه ديني «رويش» در بخش اصلي (مسابقه فيلم) در دو قسمت «مسابقه ملي» و «فيلم هاي اول» و در چهار زمينه داستاني، مستند، پويانمايي و نماهنگ برگزار مي شود. همچنين در بخش جنبي آثار مكتوب سينمايي شامل فيلمنامه، مقاله تحقيقي يا پژوهش، پايان نامه و ايده (ايده‌ پردازي) مورد بررسي قرار مي گيرد. در بخش ويژه سال پيامبر اعظم (ص) نيز دبيرخانه جشنواره پذيراي فيلمها يا فيلمنامه هاي خواهد بود كه به نوعي به زندگي و آثار وجودي آن بزرگوار پرداخته باشند.
      وي در پايان با اشاره به برگزاري جشنواره از تاريخ 8 الي 12 آبان ماه در مشهد مقدس، تصريح كرد: در طول مدت زمان برگزاري دومين جشنواره «رويش»، برنامه هاي جنبي از قبيل كارگاه هاي تخصصي فيلمسازي نشست هاي نقد و سينماي ديني و همچنين مروري بر آثار سينمايي كوتاه و بلند فيلمسازان مطرح داخلي و خارجي در نظر گرفته شده است كه جهت آگاهي علاقه مندان جزئيات بيشتر و نحوه شركت در اين برنامه ها به زودي از طريق رسانه هاي گروهي اعلام خواهد شد.
     شايان ذكر است، كليه علاقه مندان جهت شركت در اين جشنواره مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي www.hhkh.com يا مراجعه به كليه حوزه هاي هنري سراسر كشور، دفاتر انجمن سينماي جوانان ايران و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي سراسر كشور و يا تماس با شماره تلفن هاي 8443801 و 8443800 (0511) از مقررات و نحوه شركت در دومين جشنواره «رويش» اطلاع يابند. همچنين فيلمسازان مي توانند آثار خود را از طريق پست، به آدرس مشهد، ميدان تقي آباد، حوزه هنري خراسان رضوي، دبيرخانه دائمي جشنواره «رويش» ارسال نمايند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com