1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 583  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۴/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138504040202  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۵۹:۰۶
    ۱۳۸۵/۰۴/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

«فرهاد اصلاني» چشم پزشك شد

فيلم سينمايي «ايستگاه بهشت» به كارگرداني «نادر مقدس» و بازي «فرهاد اصلاني» در نقش يك چشم پزشك با آخرين مراحل ضبط خود در شمال، به پايان مي‌رسد.

       به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري فارس، «فرهاد اصلاني» بازيگر اين فيلم در گفت وگو با خبرنگار فارس با بيان اين مطلب گفت: در اين فيلم كه به نوعي تقدير، تقابل و كنجكاوي بشر را در بردارد نقش يك دكتر چشم پزشك را بازي مي‌كنم كه مراحل ضبط آن تا چند روز ديگر در شمال به اتمام مي‌رسد.
       وي در ادامه به سريال «مختارنامه» اشاره كرد و افزود: اين سريال نيز كه در آن نقش «ابن زياد» را بازي مي‌كنم هنوز به اتمام نرسيده اما احتمالاً تا پاييز امسال از تلويزيون پخش خواهد شد. مختارنامه در سي قسمت، داستان زندگي و قيام «مختاربن ابوعبيده ثقفي» ملقب به مختارثقفي است. يك علوي با ايمان كه به خاندان پيامبر ارادت دارد. او سياستمداري كهنه كار و باهوش، و درعين حال جنگاوري بي نظير است. شهرت مختار به دليل قيامي است كه پس از واقعه عاشورا با هدف خونخواهي از شهداي دشت كربلا توسط او شكل مي گيرد و به پيروزي مي رسد. زماني كه مردم كوفه از امام حسين (ع) براي آمدن به كوفه دعوت مي كنند، مختار و قبيله اش نيز به طرفداري از امام حسين (ع) حركت خود را آغاز مي كنند. مختار توسط عبيدالله بن زياد دستگير و روانه زندان مي شود. او در روزهاي عاشورا در زندان است. توطئه بني‌اميه براي قتل او به نتيجه نمي رسد و در نهايت بعد از آزادي از زندان، قيام خود را را تدارك مي‌بيند؛ قيامي كه به قصاص تمام قاتلان كربلا و در نهايت تشكيل حكومتي شيعه و عدالت محور منجر مي‌شود. هر چند اين حركت در ادامه به شهادت مختار و ياران او و سركوبي قيامش مي‌انجامد.
      «اصلاني» در خاتمه با اشاره به تله تئاتر «چهار حكايت» خاطرنشان كرد: در اين تله تئاتر كه به كارگرداني «عليرضا نادري» است، نقش يك راننده ماشين سنگين را برعهده دارم كه مراحل ضبط آن به پايان رسيده و در مرحله مونتاژ قرار دارد كه به زودي بروي آنتن مي‌رود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com