1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 524  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۴/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138504040201  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۵۱:۲۳
    ۱۳۸۵/۰۴/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

سينماي فاخر سينمايي است كه به آن افتخار كنيم

«حبيب ‌الله بهمني» گفت: سينماي فاخر سينمايي است كه به آن افتخار كنيم و به نظرم سينماي دفاع مقدس فاخرترين نوع سينمايي در كشور ما است.

       به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري فارس، «بهمني» گفت: در سينماي دفاع مقدس مي توانيم فتح خرمشهر را بسازيم كه با رويكردي همه جانبه به آن سينماي فاخر باشد يا بسياري از اتفاقات مهم كه در صحنه عملياتي اتفاق افتاده است به خاطر تأثيرات مهمي كه در تاريخ دفاع مقدس و معاصر داشتند، فاخر محسوب مي ‌شود و جاي كار دارد. وي به ساختارهاي سينماي فاخر اشاره كرد و گفت: اصل رو آوردن به سينماي فاخر سياست خوبي است به شرط آنكه در انتخاب سوژه و مضاميني كه كار مي‌ شود دقت كافي صورت بگيرد و گروه‌هايي كه كار مي‌كنند جهت گيري مشخص و تأثير‌گذاري در جهت ساخت فيلم‌هاي ماندگار در تاريخ فرهنگ ما داشته باشند.
       «بهمني» تأكيد كرد: بهترين جايگاه سينماي فاخر در سينماي دفاع مقدس وجود دارد. اما بايد تعريف خود را از سينماي فاخر بدانيم. آيا هر فيلمي كه هزينه سنگين دارد فيلم فاخر است يا اينكه به مضامين ارزشي بپردازيم. اينكه هر فيلمي كه توپ و تانك و هواپيما داشته باشد و فضاهاي جنگي ايجاد كند و به مضامين سينماي دفاع مقدس توجه نكند فيلم فاخر نمي‌گويند. اين فيلم‌ها آثار پرهزينه و پر پروداكشن هستند.
        وي اضافه كرد: فيلم فاخر اين است كه ما افتخار كنيم كه اين فيلم را ببينيم. افتخار كنيم كه آزادي خرمشهر را ببينيم و اينكه چطور رزمندگان ما خرمشهر را آزاد كردند. در نگاهي هم ممكن است شما فيلم فاخري بسازيد كه زياد همه پرهزينه نباشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com