1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 763  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۳/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138503100203  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۲:۳۰
    ۱۳۸۵/۰۳/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

«افسانه شاديها» به زودي آماده نمايش مي ‌شود

مراحل فني فيلم سينمايي «افسانه شاديها» تا پايان تيرماه تکميل و فيلم پس از آن براي گرفتن پروانه نمايش به وزارت ارشاد ارائه مي ‌شود.

       به گزارش سايت سينمايي سوره، علي قوي ‌تن، کارگردان فيلم «افسانه شاديها»، ضمن تشريح آخرين وضعيت اين پروژه گفت: مهدي حسيني وند تدوين فيلم را تمام و حميدرضا صدري ساخت قسمتي از موسيقي متن را آغاز کرده است. فرهاد ارجمندي نيز به صورت همزمان کارهاي صداگذاري و ميکس فيلم را انجام مي دهد و تا «افسانه شاديها» تا پايان تير آماده نمايش شود.
       وي در مورد حضور و نمايش اول فيلم در جشنواره فيلم فجر گفت: با توجه به مضمون شاد و موزيکال «افسانه شاديها» تصميم داريم فيلم را به محض آماده شدن براي گرفتن پروانه نمايش و اکران به وزارت ارشاد ارائه کنيم و فيلم قبل از جشنواره فيلم فجر به اکران عمومي درمي آيد. البته فيلم قبلي ام «سرود تولد» همچنان در نوبت اکران قرار دارد و به زودي اکران مي شود.
       «افسانه شاديها» يک اثر موزيکال و هفتمين فيلم سينمايي علي قوي تن است که داستان زني علاقه مند به گويندگي برنامه هاي عروسکي را روايت مي کند، اما همسرش با اين کار او مخالف است و اين امر باعث بروز مشکلاتي مي شود.
       عوامل توليد فيلم «افسانه شاديها» عبارتند از مدير فيلمبرداري: علي اللهياري، مدير روابط عمومي: مسعود نجفي، گريم: جلال معيريان، بازيگران: خسرو شکيبايي، يکتا ناصر، السا فيروزآذر، بابک نوري، افسانه چهره آزاد و با حضور جمشيد مشايخي، محصول: شکوفا فيلم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com