1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 658  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۳/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138503030207  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۱:۲۹
    ۱۳۸۵/۰۳/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

احمد اميني فيلم «زن دوم» را مي سازد

فيلم سينمايي «زن دوم» براساس رماني به همين نام نوشته فرشته طائرپور و مينو كريم ‌زاده به كارگرداني احمد اميني در صورت دريافت پروانه ساخت ساخته مي ‌شود.

       به گزارش سايت سينمايي سوره، فرشته طائرپور به عنوان يكي از نويسندگان و تهيه ‌كننده اين فيلم افزود: فيلمنامه را براي دريافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد فرستاده‌ام.
       وي همچنين گفت: تاكنون بازي نيكي كريمي و محمدرضا فروتن به عنوان دو شخصيت، از چهار نقش اصلي اين فيلم قطعي شده است.
       طائرپور معتقد است: حضور نيكي كريمي و محمدرضا فروتن تنها به عنوان دو بازيگر نيست و با توجه به علاقه ‌مندي و مشاركت موثرشان در ابعاد مختلف فيلم، براي من از ستونهاي ساخت اين فيلم به شمار مي‌ آيند و بسيار خوشحالم كه بعضي از بازيگران سينماي ايران تا حدي به بلوغ فرهنگي و حرفه ‌اي رسيده ‌اند كه صرفا بازيگراني دستمزد بگير در سينما نبوده و مي ‌توان آنان را در جمع مولفين يك فيلم به شمار آورد.
       برپايه اين خبر، «زن دوم» برخلاف ساير كارهاي طائرپور مضمون اجتماعي خانوادگي و قالبي داستاني دارد و قصه عشق آدم هايي را تعريف مي‌ كند كه در شرايطي بحراني، از شخصيت فردي خود ساقط نمي ‌شوند و نگاهي متفاوت به مقوله ازدواج دوم در زندگي زوج هاي امروزي ايراني دارد. فرشته طائرپور زمان فيلمبرداري اين فيلم را شهريور و مهر ماه امسال عنوان كرد و گفت: فضاي فيلم به يك فضاي پائيزي نياز دارد.
      اين تهيه ‌كننده سينماي ايران كه آخرين ساخته ‌اش در مقام تهيه ‌كننده فيلم «وقتي همه خواب بودند» است هنگام ساخت آن فيلم اعلام كرده بود: كه آن فيلم خداحافظي او با توليد در سينماي كودك ايران است و تا روزگاري كه شرايطي متفاوت درعرصه نمايش فيلم هاي كودك حاكم نشود، علي رغم همه تمايل و توان و اعتبار شخصي از ساختن فيلم براي كودكان و نوجوانان خودداري خواهد كرد.
      وي در ادامه افزود: فيلمنامه «زن دوم» در سال 75 به نگارش درآمده است و در سال 79 و 80 دو سال پياپي در تيراژ بالا به چاپ رسيد و بعد از دو بار چاپ طائرپور درخواست كرد تجديد چاپ آن تا ساخت فيلم متوقف شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com