1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 576  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۳/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138503030201  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۷:۱۹
    ۱۳۸۵/۰۳/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

تبليغات «چند مي ‌گيري گريه کني» جدي ‌تر مي ‌شود

تبليغات خياباني و تلويزيوني فيلم سينمايي «چند مي‌ گيري گريه کني» به کارگرداني شاهد احمدلو در روزهاي آينده جدي‌تر از قبل مي‌شود.

       به گزارش سايت سينمايي سوره، حسن توکل نيا، تهيه ‌کننده فيلم گفت: نمايش فيلم «چند مي گيري گريه کني» در حال حاضر در 17 سالن سينما در تهران ادامه دارد. البته در هفته هاي شروع اکران ما با محدوديت سالن مواجه بوديم و کار را با تعداد سالن کمي شروع کرديم. بعد از مدتي هم سينما ايران به فيلم «باغهاي کندلوس» داده شد و وقتي از صاحب سينما در اين ارتباط سوال کرديم در جواب گفت اين تصميمي است که مديريت نظارت و ارزشيابي گرفته است. با وجود سالن هاي نمايشي که فقط تعداد بسيار کمي از آنها استاندارد مورد قبول را دارند، ولي از شرايط اکران راضي هستم.
       وي ادامه داد: البته من فکر مي کنم سالن هاي نمايش دهنده يکي از دلايل فروش است. من به عنوان تهيه کننده «چند مي گيري ...» از زمان اکران فيلم راضي نيستم و براي نمايش آن فقط يک هفته از زمان تصميم شوراي صنفي اکران فرصت داشتيم. در شرايط فعلي که زمان امتحانات و نزديکي به جام جهاني است، اين فيلم مي تواند در فروش دچار مشکل شود.
       اين تهيه کننده درباره تبليغات فيلم هم گفت: تيزرهاي تلويزيوني «چند مي گيري گريه کني» از امروز به شکل جدي تري شروع مي شود. تا امروز اين تبليغات به صورت محدود بود، ولي در اين يکي دو روز هم تعداد تيزرهاي تلويزيوني و تعداد بيلبوردهاي تبليغاتي بيشتر مي شود و فکر مي کنم اين موضوع بر ميزان فروش فيلم تاثير بگذارد.
      توکل نيا در ارتباط با طراحي نامناسب پوستر «چند مي گيري گريه کني» که ممکن است در فروش آن تاثير بگذارد نيز گفت: من با اين موضوع مخالفم. از طراحي پوستر راضي هستم و فکر مي کنم به خوبي فضاي فيلم را به تصوير کشيده است. ما در روزهاي آخر هفته گذشته نسبت به روزهاي ديگر فروش خوبي داريم، به طوري که توانستيم تا امروز 56 ميليون فروش بليت داشته باشيم. البته اميدوارم اين ميزان بيشتر نيز شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com