1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 422  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138502310206  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۸:۳۷
    ۱۳۸۵/۰۲/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

جعفر پناهي در تمرين تيم ملي فوتبال:

قرار نيست نااميدي از نمايش فيلمم سبب شود از تلاش براي پخش فيلم دست بردارم و هر لحظه اين موضوع را پيگيري مي‌كنم

از روز گذشته دور جديد تمرين‌هاي تيم ملي فوتبال ايران با حضور لژيونرها شروع شد. تمرين‌هاي روز گذشته، خبرنگاران و شخصيت‌هاي بسياري را به كمپ تيم‌ ملي كشاند يكي از آنها جعفر پناهي كارگردان فيلم آفسايد بود.

      به گزارش سايت سينماي سوره پناهي كارگردان سينما گفت: قرار نيست نااميدي از نمايش فيلمم سبب شود از تلاش براي پخش فيلم دست بردارم و هر لحظه اين موضوع را پيگيري مي‌كنم.
      تا چند هفته ديگر بزرگ‌ ترين رويداد فوتبال جهان كه بي‌ترديد پديده‌هاي ديگر اجتماعي را در بر دارد در خاك آلمان شروع مي‌شود و تيم ملي ايران هم يكي از سي و دو تيم برگزيده جهان در اين رقابت‌ها است.
      كارگردان فيلم آفسايد که موضوع اصلي آن حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است ادامه داد: نمايش فيلم از سوئد شروع شد، در يونان و كره هم پخش شد در انگلستان در روز شروع جام جهاني پخش خواهد شد. در كره و يونان از اين فيلم استقبال خوبي شد و از يك هفته قبل از پخش فيلم بليت‌ها فروخته شدند.
      تا چه اندازه كاميابي تيم ملي و حضور تماشاگران ايراني در آلمان ممكن است در سرنوشت آفسايد تاثير گذار باشد؟ جعفر پناهي در اين باره پاسخ داد: بايد ديد تيم ملي موفق مي‌شود يا خير. با توجه به حضور مكزيك و پرتغال در اين گروه ممكن است براي ايران در مرحله بعدي جايي نباشد. در همه خطوط تيم ملي هم ضعف‌هايي وجود دارد.
      پناهي درباره‌ تجربه فيلم فوتبالي ادامه داد: فيلم‌هايي كه تنها خود به فوتبال پرداخته‌اند نتوانسته‌اند جذاب باشند. نمي‌توان همان جذابيت حقيقي فوتبال را به تصوير كشيد و تنها يكي دو فيلم در اين زمينه موفق بوده‌اند.
      وي گفت: با پخش اين فيلم مي‌توان برخوردها را محك زد و نظر همه را نشان داد. سينما به كمك فوتبال آمده، اميدوارم فوتبال هم به كمك سينما بيايد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com