1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 520  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138502170007  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۵۹:۲۷
    ۱۳۸۵/۰۲/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

مجيد مجيدي:

جامعه، دولت و سينماگران بايد به بيماران خاص توجه ويژه‌اي داشته باشند

پروژه «باغ هنر بم» به كمك بيشتري از سوي هنرمندان نياز دارد

     به گزارش سايت سينمايي سوره، مجيد مجيدي كارگردان سينماي ايران گفت: شهر بم هم اكنون شرايط خوبي ندارد و با تو جه به بودجه سنگين باغ هنر بم، هنرمندان بايد به شكل گسترده‌تري، به پيشرفت باغ هنر بم كمك كنند.
     مجيدي روز يكشنبه به خبرنگار هنري ايسنا گفت: استاد شجريان حركتي ملي، انساني و هنري را آغاز كرده است و با توجه به عمق فاجعه بم، به تلاشهاي بيشتري از سوي هنرمندان نيازمنديم.
     مجيدي به همراه محمدرضا شجريان هفته گذشته به بم سفر كرد و با حضور در لوكيشن فيلم رنگهاي خاطره، با عزت الله انتظامي، بازيگر پيشكسوت سينماي ايران درباره پروژه باغ هنر بم، به گفت و تبادل نظر پرداخت.
     اين كارگردان سينماي ايران با اشاره به اينكه باغ هنر بم براي ما بسيار جدي است گفت:‌در اين سفر آنچه كه براي من جالب بود روحيه انساني شجريان بود و اين كه هم مردم بم او را دوست داشتند و هم او مردم را بسيار دوست داشت.
     مجيدي تاكيد كرد: پروژه باغ هنر بم پروژه عظيمي است كه كمك مردم و دولت را مي‌طلبد و نهادهاي مختلف براي احياي بم و دل رنجيده مردم اين شهر بايد قدم بردارند. باغ هنر بم براي نسلهاي بعدي ما نيز مفيد است و به غير از موسيقي مي‌توان در رشته‌هاي ديگر هنري نيز در اين شهر سرمايه‌گذاري كرد.
     مجيدي كه داور نخستين جشنواره،‌فيلم خاص است درباره برگزاري اين جشنواره به خبرنگار ايسنا گفت: جامعه بايد نسبت به بيماران خاص احساس مسوليت كند و اين بيماران جزء ‌اقشار و آدمهاي آسيب‌پذير جامعه هستند.
     وي ادامه داد: ‌جامعه،‌دولت بايد به اين قشر توجه داشته چراكه خود اين بيماران و خانواده‌هايشان از نظر روحي در وضعيت نامناسبي قرار دارند .
     مجيدي تاكيد كرد: ‌سينما و سينماگران به عنوان يكي از ركن‌هاي اساسي و اصلي در مسائل اجتماعي نيز نقش بسيار مهمي در اين وضعيت دارند و همانند دولت و جامعه بايد توجه خاص به بيماران خاص داشته باشند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com